تبلیغات نیو پاپیز به طور واقعی نیواورلئان هستند

اولین کار مک‌کینی برای پوپیس، جایگاه جدیدی را برای این برند به نمایش می‌گذارد که به‌مناسب عنوان «ما معنی ندارد، ما مرغ درست می‌کنیم».

این نقطه 30 ثانیه ای حول فرهنگ نیواورلئان می چرخد ​​و قرار است ماه آینده در کانال های دیجیتال پخش شود، قبل از اینکه فعال سازی های خارج از خانه و تلویزیون در سراسر کشور در ماه ژوئن آغاز شود. این آگهی کوتاه بسیار جذاب است و تمام مکان‌ها و صحنه‌های متنوع و خاطره‌انگیز را به تصویر می‌کشد که ممکن است در حین قدم زدن در محله فرانسوی از آن دیدن کنید.

Popeies، که در سال 1972 در نیواورلئان تأسیس شد، از مصرف کنندگان می خواهد که شهری را که از آنجا آمده به یاد داشته باشند. همچنین از آنها می‌خواهد بدانند که درست مانند نیواورلئان، کارها را کمی متفاوت از رقبای خود انجام می‌دهد. مهره‌های رنگارنگ، دوچرخه‌سوارها و صندلی‌های دراز غلتان دارد—چیزهای دوست‌داشتنی که به عناصر اصلی فرهنگی نیواورلئان تبدیل شده‌اند. این برند می‌خواست کمپین معتبری بسازد که چیزهایی را به تصویر بکشد که شما در هیچ کجا نمی‌توانید پیدا کنید. به دنبال اصالت، این برند همچنین بازیگران مستقر در نیواورلئان را برای ایفای نقش در آن صحنه استخدام کرد.

جف کلاین، مدیر اجرایی این برند، گفت: «Popeyes برندی بود که واقعاً در جلب توجه خوب بود. او «جنگ های ساندویچ مرغ» را به یاد آورد که برند را در رسانه های اجتماعی به سرعت درآورد و باعث شد بسیاری از مکان ها ساندویچ ها را به فروش برسانند.

واضح بود که غذا (به‌علاوه یک استراتژی اجتماعی هوشمندانه) می‌تواند مشتریان را تبلیغ کند. اما کلاین یک استراتژی برند می‌خواست که بتواند عمیقاً در ذهن مشتریان جا بیفتد – روایتی که می‌تواند پوپایز را برای سه تا پنج سال آینده تعریف کند. اگر همه چیز طبق برنامه کلاین پیش برود، شعار کمپین به بخشی از “گفتار محلی” مصرف کنندگان تبدیل خواهد شد.

کلاین گفت: «آنچه که ما واقعاً به آن نیاز داشتیم چارچوبی خلاقانه بود که بتوانیم پیام‌های خود را به نوعی به طور روزمره به مشتریان بهبود بخشیم… ما می‌خواهیم ساختارهای حافظه را در طول زمان بسازیم.»

سخنگو یک مکان است

آن‌طور که در اوایل این ماه به Adweek توضیح داده شد، در اختیار مک‌کینی است: ریشه‌های نیواورلئان پوپایز را برجسته کنید و مرغ بیشتری بفروشید. اگرچه نام تجاری (از لحاظ فنی) “آشپزخانه پوپیس، لوئیزیانا” نامیده می شود، اما مصرف کنندگان تمایل دارند آن را فقط Popees بنامند. برای رفع این قطع ارتباط تصادفی با میراث نیواورلئان، این برند تصمیم گرفت در بازاریابی خود بر نیواورلئان تمرکز کند.

جاناتان کود، مدیر خلاق مک‌کینی، گفت: «وقتی چیزی دارید که قابل کپی کردن نیست، می‌توانید مالک آن باشید، که معتبر است… پس باید به آن متمایل شوید. «و در این مورد، این اتفاق افتاد. پوپیس در میراث خود، در DNA خود چیزی دارد که معتبر است و از یک مکان خاص در جهان می آید.

در قلب این کمپین، و چیزی که پوپیس امیدوار است بینندگان آن را درک کنند، این است که رویکرد آن در تولید مرغ با رقبای خود متفاوت است. روش پخت و پز منحصر به فرد نیواورلئان است – غذای آهسته ترشی شده و نان دستی دارای ادویه جات کاجون و مواد تازه است. تکنیک‌های زمان‌بر آشپزی آن ممکن است برای یک رستوران به اصطلاح فست فود منطقی نباشد، اما همانطور که خلاق توضیح می‌دهد، آنها برای Popees کار می‌کنند.