آزمایشات ژنتیکی جنین و مخمصه هسته ای آلمان

الیزابت کار رئیس بخش توسعه تجاری در Genomic Prediction است، یک استارت آپ آزمایش ژنتیک که می گوید جنین های ایجاد شده در کلینیک های IVF را از نظر احتمال ابتلا به بیماری های رایج در آینده ارزیابی می کند و سپس آنها را رتبه بندی می کند تا والدین بتوانند بهترین آینده را انتخاب کنند.

این یک حوزه بحث برانگیز است که برخی از منتقدان را در مورد چشم انداز اصلاح نژاد مصرف کننده نگران کرده است. با این حال، اخبار مربوط به “نمرات سلامتی” این شرکت برای جنین ها از طریق گزارش های رسانه ای منتشر می شود و شرکت شروع به تبلیغ آزمایشات به کلینیک ها و جلسات IVF می کند.

کار، که مسئول فروش و بازاریابی است، ممکن است فقط یک سخنگوی عالی باشد. این به این دلیل است که او اولین فردی بود که از طریق لقاح آزمایشگاهی در ایالات متحده در سال 1981 متولد شد. داستان را کامل بخوانید.

– آنتونیو رگالادو

درون جنگ قدرت آلمان بر سر انرژی هسته ای

فقط یک دهه پیش، آلمان از انرژی هسته ای برای تامین حدود یک چهارم نیاز برق خود استفاده می کرد. اما در اوایل ماه جاری، این کشور آخرین نیروگاه هسته ای خود را 60 سال پس از شروع به کار اولین نیروگاه خود تعطیل کرد.

واکنش ها مختلط است. برخی این را یک پیروزی می‌دانند، زیرا آلمان از منبع برق دور می‌شود که آنها آن را خطرناک و معیوب می‌دانند. اما دیگران آن را به عنوان یک مانع بزرگ بالقوه برای اقدامات اقلیمی می‌دانند – در حالی که نیروگاه‌های هسته‌ای به چپ و راست بسته شده‌اند، انرژی زغال‌سنگ در کنار آن قرار گرفته است و بخش عظیمی از برق کشور را تامین می‌کند و در تمام مدت انتشار گازهای گلخانه‌ای را منتشر می‌کند.