اولین نوزاد IVF آمریکا در حال انجام یک نوع جدید بحث برانگیز از آزمایش IVF است

رسیدگی به اختلافات: نمرات جنین هنوز به شدت مورد بحث است و برخی از ژنتیک ها آنها را اثبات نشده و حتی غیراخلاقی می دانند. کار اشاره می کند که خود IVF زمانی نگرانی های مشابهی را به خود جلب کرده بود. نه اینکه از زندگی خودم یک نتیجه خیلی خیلی واضح بگیرم، اما واقعاً فرقی نمی کند، درست است؟ او می گوید. «اگر به آزمون اعتراض اخلاقی دارید یا با آن موافق نیستید، از آن استفاده نکنید.»

جلسه مخالفان: اخیراً، گروهی از کارشناسان که در Science می نویسند، از کمیسیون تجارت فدرال خواسته اند تا تبلیغات پیش بینی ژنومیک را مورد بررسی قرار دهد و کار Carr را در کانون توجه قرار دهد. کار می گوید که از آژانس خبری ندارد. او می‌گوید: «من فکر می‌کنم همه مخالفت‌ها بر اساس ترس و عدم درک است. وقتی مردم یاد می‌گیرند که تست‌ها چگونه کار می‌کنند، “نه بار از 10، آنها می‌گویند، خوب، این چیزی نیست که من فکر می‌کردم.”

پیش بینی هوش؟ همان نوع نمراتی که می‌تواند احتمال ابتلای افراد به اسکیزوفرنی را مختل کند، می‌تواند در مورد اینکه افراد چقدر قد بلند می‌شوند یا حتی چقدر در مدرسه پیشرفت می‌کنند، شانس ایجاد کند. و این انتخاب هوش کودکان است که میله برق آسای اجتماعی واقعی است. پیش‌بینی ژنومیک در حال حاضر نمره هوشی ارائه نمی‌کند. کار می گوید: «از نظر تئوری، احتمالاً ممکن است. من فقط نمی بینم که به این زودی اتفاق بیفتد. شاید در نهایت، اما تا آنجا که من می دانم، ما هیچ برنامه ای برای اضافه کردن آن نداریم. صادقانه بگویم، دستمان پر است.»

40 سال دیگر تولید مثل چگونه خواهد بود؟ کار می گوید سوال سخت است. او می‌گوید: «من فکر می‌کنم افراد بیشتری به دلایل جدید به IVF دسترسی خواهند داشت و آزمایش‌های ژنتیکی مهمترین آنها خواهد بود. “شما یک ماشین Uber و می توانید DoorDash و ببینید که یک پیتزا چه زمانی فرود می آید. نسل من و جوانترها منتظر اطلاعات بیشتری هستند.»

نقطه ضعف اولین نوزاد IVF آمریکا بودن: کار می‌گوید: «در مورد سن من مطمئناً دروغی وجود ندارد، و بله، کمی ناخوشایند است که هنوز به عنوان یک کودک از او یاد کنم. “فکر می‌کنم با این عنوان ناخوشایند گیر کرده‌ام، اما اشکالی ندارد.”