به روز رسانی فهرست آژانس در مجمع، یکشنبه بعد از ظهر و موارد دیگر

جوناپر

شرکت ارتباطات و روابط عمومی Junapr از دو استخدام جدید استقبال کرد. شارلوت لیمن به عنوان مدیر ارشد ارتباطات پیوست و دبی مست به عنوان مدیر عملیات و بازاریابی پیوست.

لیپینکات

لیپینکات استقبال کرد برندان مورفی به عنوان مدیر اجرایی خلاق جهانی. مورفی بیش از 30 سال تجربه در برنامه های طراحی پیشرو برای برندها در سراسر صنایع در سراسر جهان به ارمغان می آورد.

کوچه لندن

کوچه لندن آورده است کارتر کراسلت به عنوان مدیر خلاق این خبر پس از انتصابات منتشر می شود الکس گاردنر به عنوان مدیر ارشد بازاریابی و لوک اندرسون به عنوان شریک و سرمایه گذار

علم ساختن

Making Science از سه عضو ارشد تیم استقبال کرد که همگی قبلاً در Google بودند. جیسون داونی مدیرعامل منصوب شد، نیک پیانو افسر ارشد درآمد و مالوری برادفورد مدیر ارشد مشتری

محتوای ضرب شده

منتد محتوا امضای تجاری و کارگردان فیلم کارل اریک رینش به فهرست اختصاصی خود برای نمایندگی. رینش با برندهایی مانند مرسدس بنز، آئودی و هاینکن کار کرده است.

مادر

مادر ارتقاء یافت جد کوهن به مدیر اجرایی خلاق در دفتر لس آنجلس. کوهن در کنارش خدمت خواهد کرد سیمون براون برای ارائه رهبری خلاقانه در فهرست مشتریان مادر، از جمله Sonic، Postmates و Peloton.

نئون فلاکس

Neon Flux استقبال کرد اسکات گفتمن به عنوان معاون راهبردی گفتمن که قبلاً رئیس Rowing Blazers و مدیر گروه Sage بود، اکنون از رشد Neon Flux با افزایش سرمایه، ساختار معاملات و موقعیت‌یابی شرکت‌ها در مقیاس حمایت می‌کند.

قرمز خالص

PureRED وارد شده است جیسون وایتینگ در سمت جدید مدیر ارشد رشد. وایتینگ بر بازاریابی و ارتباطات برند و همچنین تمامی جهت گیری های استراتژیک تیم توسعه کسب و کار نظارت خواهد داشت.

ارتباطات راشل هریسون

Rachel Harrison Communications از اعضای جدید تیم رهبری خود استقبال کرد تا از رشد اخیر خود حمایت کند. لورن رایبک هرث و آمبر اپلبام هر دو به عنوان مدیر عامل در دفتر نیویورک پیوستند و کیتلین ایگان به عنوان مدیر ارشد در دفتر لس آنجلس ملحق شد.

سمکستینگ

Semcasting انتصابات جدیدی را برای مدیران اجرایی خود تعیین کرد تا راه حل های هویتی خود را اتخاذ کند. دن گرین به عنوان مدیر ارشد درآمد منصوب شد، جاستین تامپسون مدیر کل هویت و خدمات بهداشتی و درمانی و رایان کالابرس معاون توسعه تجارت، بهداشت، داروسازی و خدمات مالی.

Squeak E. Clean Studios

Squeak E. Clean Studios استخدام شد جنی آرمون به عنوان تهیه کننده خلاق اجرایی ساحل شرقی آن. آرمون بیش از 15 سال سابقه کار در صنعت برای مشتریانی از جمله BMW، Uber و Oreo دارد.

بعد از ظهر یکشنبه

بعدازظهر یکشنبه استقبال شد ریچ تو به عنوان مدیر خلاق اجرایی و شریک. این هنرمند چند رشته ای و طراح برنده جایزه برای رشد استودیوی طراحی داخلی آژانس تلاش خواهد کرد.

آژانس Ev&Ex

آژانس Ev&Ex استقبال کرد مگ گلیسون به عنوان svp، مدیر خلاق اجرایی. گلیسون 20 سال تجربه صنعتی در کار با برندهایی از جمله Google، Condé Nast، Target و NBC را به ارمغان می آورد.

گروه پارک تریلر

گروه تریلر پارک تعیین شد جولیان سارمینتو به عنوان معاون نوآوری آن در شرکت تولید و استودیوی نوآوری آن، میرادا. Sarmiento از طرف شش شرکت تخصصی دیگر Mirada و TPG، راه‌حل‌های همه جانبه و تعاملی بی‌درنگ برای محتوا و تجربی ارائه می‌کند.