جهان به روایت جیکوب سارتوریوس

یوتیوب از زمان راه‌اندازی خود در سال 2005 به عنوان یک پلتفرم اجتماعی محوری برای موسیقی‌دانان عمل کرده است تا نام خود را بر زبان بیاورند و مردم آهنگ مورد علاقه بعدی خود را کشف کنند. جاکوب سارتوریوس، نوازنده و خالق، نام خود را در آن جا ساخت، اما او از این پلتفرم برای بیش از اینها استفاده کرده است.

آسیب پذیر بودن آنلاین در مورد مبارزات خود و گفتن داستان خود برای اکثر مردم ترسناک است، اما برای Sartorius، عملاً طبیعی است.

او با میلیون ها طرفدار خود در سراسر جهان ارتباط منحصر به فردی برقرار کرده است. از رسیدن به جایگاه طلای RIAA برای تک‌آهنگ‌هایش «Sweatshirt» و «Hit or Miss» گرفته تا تور جهانی فروخته شده در سال 2018، او به این زودی‌ها سرعتش را کاهش نمی‌دهد.

اما سارتوریوس همچنین می‌تواند با کنار زدن پرده زندگی‌اش و شخصی‌شدن به مخاطبانش در سطح عمیق‌تری دسترسی پیدا کند. این نوازنده 20 ساله با انتشار آهنگ جدید خود به نام “کاوبوی ها” به هواداران یک جام پاپ پانک درست به موقع برای تابستان هدیه می دهد.

در این قسمت از Young Influentials، ویرایشگر و مجری دیجیتال Adweek کالین دنیلز با سارتوریوس می نشیند تا درباره نحوه شروع حرفه خود به صورت آنلاین، شخصی شدن در موسیقی خود و آینده صحبت کند.

قسمت جدید را در زیر پخش کنید، یا گوش دهید و در پادکست های اپل، اسپاتیفای، استیچر یا iHeartRadio مشترک شوید.