به روز رسانی فهرست آژانس در مجمع، یکشنبه بعد از ظهر و موارد دیگر

گردآوری درهای گردان یک سری در حال پیگیری حرکت ها در آژانس های سراسر جهان است. در حالی که این مجموعه در چند سال گذشته بخشی از AgencySpy بوده است، ما جمع بندی هفتگی خود را به سایت Adweek می بریم. پنج‌شنبه‌ها بر خریدها، برنده‌های مشتری، راه‌اندازی محصولات و آژانس‌ها و سایر اخبار تاکید می‌کنند، در حالی که جمعه‌ها استخدام‌ها، ترفیع‌ها و سایر جابجایی‌های پرسنل را بررسی می‌کنند.

آژانس‌های سراسر جهان این جمعه را با تبلیغات، استخدام و مشارکت‌های جدید با هدف تسریع رشد و نوآوری در سال 2023 جشن می‌گیرند.

19 و پارک

الیزا پیبلز به عنوان رئیس استراتژی در 19th & Park انتخاب شد. علاوه بر این، مارکیا اریکسون vp، خدمات مشتری و لزلی الکساندر Associate vp، خدمات مشتری نامگذاری شد.

مونتاژ

مجمع نامگذاری شد والری دیویس به عنوان مدیر عامل آمریکای شمالی. دیویس، رئیس جمهور آمریکای شمالی پیش از این آژانس، به نظارت بر تمامی عملیات در منطقه ادامه خواهد داد.

ائتلاف ارتباطات بهداشت و درمان

ائتلاف ارتباطات بهداشت و درمان (CHC) استقبال کرد جیمز پاتر به عنوان مدیر اجرایی پاتر با تجربه قابل توجهی در مدیریت اجرایی و حمایت ارشد، در سمت های رهبری در انجمن رسانه ای نیوهمپشایر، معاون کایروپراکتیک آمریکا و آکادمی دستیاران فیزیکی آمریکا خدمت کرده است.

ConsultMyApp

گوردون بومن به عنوان مدیر فروش به ConsultMyApp پیوست. بومن استراتژی توسعه کسب و کار آژانس را برای مشتریانی از جمله 02 Priority، General Motors، Channel 4 و Holland & Barrett رهبری خواهد کرد.

الموود

الموود دو انتصاب جدید برای تیم رهبری جهانی خود با هدف تقویت چشم انداز برند خود انجام داد. ابی مین به عنوان مدیر ارشد مالی جهانی پیوست و کریستین نوین به عنوان شریک مشتری جهانی پیوست.

EssenceMediacom ایالات متحده

EssenceMediacom US نامگذاری شد پرتی ندگر به عنوان مدیر ارشد استراتژی جدید آن. ندگار بیش از 20 سال تجربه در زمینه استراتژی در آژانس های خلاق و رسانه ای دارد و با برندهایی مانند Kellogg’s، P&G و Samsung کار کرده است.

خزدار

دو نفره کارگردانی امضا شده دو سر بازو برای نمایندگی تجاری ایالات متحده. جفت، اقامتگاه آدیکانا و ویکتور آگیلار تحسین جهانی را به دست آورده اند و دو شیر کن را برای فیلم پرفروش خود “Even More Confusing Times” برای برگر کینگ به دست آورده اند.

شرکت باروت

شرکت Gunpowder یک تیم رهبری اجرایی جدید را تشکیل داد که بر رشد کسب و کار، تقویت یک محیط تیمی مشارکتی و ارائه نتایج با کیفیت بالا برای مشتریان متمرکز بود. کری برونیگ به عنوان مدیر عملیات منصوب شد، لیا برگ به عنوان رئیس جمهور و کیتلین کانلی به عنوان معاون امور مالی، با موسس رایان چاکل باقی ماندن به عنوان مدیرعامل

روده

روده به ارمغان آورد پدرو پورتو به عنوان مدیر ارشد محتوای جدید آن. پورتو که قبلاً مدیر توییتر بعدی آمریکای لاتین بود، به مشتریان کمک می‌کند فرصت‌هایی را برای ایجاد محتوای مرتبط‌تر برای مخاطبان شناسایی کنند و تجربه‌های تاثیرگذار و خلاقانه‌ای برای برند ایجاد کنند.

هی بریم!

هی بریم! آورده است لیزا گاپینسکه به عنوان رئیس جمهور جدید آن Gapinske از نقش‌های رهبری قبلی خود در Sleek Machine، Allen & Gerritsen، MMB و Hill Holiday پیوست.