مدیر عامل Anheuser Busch بیانیه ای در مورد دیلن مولوینی صادر کرد

دو هفته پیش، دیلوان مولوینی، اینفلوئنسر تراجنسیتی از شراکت محدود با Bud Light خبر داد. برای بزرگداشت جنون مارس و “روز 365 زن بودن” او، مولوانی مصرف کنندگان را تشویق کرد تا مسابقات را با نام تجاری آبجو جشن بگیرند در حالی که قوطی ها را با صورت خود بر روی آنها تکان می داد.

غوغای ترنس هراسی متعاقب آن در رسانه های اجتماعی – که می توان آن را با کلیپی از Kid Rock که با اسلحه به یک دسته شلیک می کند و اعلام می کند “f**k Bud Light و F**ck Anheuser-Busch خلاصه می شود) بیانگر خطرات یک برند بود. که مظهر فرهنگ فرات در گذشته هنگامی که سعی در گسترش جمعیتی خود دارد، با چهره های آن مواجه شده است.

هویت جنسیتی مولوی تنها چیزی نبود که باعث خشم طرفداران Bud Light شد. این کمپین به عدم آگاهی قبلی او از جنون مارس اشاره کرد، که باعث خشم کارشناسان برنامه‌های گفتگو، کاربران شبکه‌های اجتماعی و مجریان پادکست شد که معتقد بودند شخصی با علایق خارج از ورزش باید نماینده یک برند آبجو باشد.

برندان ویتورث، مدیرعامل Anheuser Busch، بعد از ظهر جمعه بیانیه‌ای در مورد این هیاهو منتشر کرد، بدون اینکه واقعاً به این شراکت خاص بپردازد.

ما هرگز قصد نداشتیم بخشی از بحثی باشیم که مردم را از هم جدا می کند. ما در کار این هستیم که مردم را با یک آبجو دور هم جمع کنیم.»

در بیانیه کامل، که می‌توانید در زیر بخوانید، Whitworth نامی از Mulvaney یا شراکت نمی‌برد. پیام او به مصرف‌کنندگان همچنین متعهد به حمایت از حقوق LGBTQ+ نیست، پس از اینکه Bud Light قبلاً متعهد به پیوستن به نیروهای اتاق بازرگانی ملی LBGT برای حمایت از مشاغل محلی متعلق به LGBTQ در سال گذشته بود.

تصویر
Anheuser Busch

جهت بازاریابی جدید

اوایل سال جاری، معاون بازاریابی Bud Light، Alissa Heinerscheid به Adweek Bud Light گفت که باید «این نام تجاری را دوباره ایجاد کند». از نظر هاینرشاید، این به معنای نزدیک‌تر کردن نام تجاری برای افراد جوان‌تر و تغییر تصویر برند به دور از شوخ‌طبعی‌های بی‌معنی با شعار جدید برند، «نوشیدنی آسان است. لذت بردن آسان.»

او در طول کمپین Super Bowl تاکید کرد که “نمایندگی زن چیزی است که من به آن بسیار علاقه دارم.”