به روز رسانی فهرست آژانس در براندون، جک مورتون و موارد دیگر

هوگارت در سرتاسر جهان

Hogarth در سراسر جهان به نام ناتاشا چولرتون-براون به عنوان مدیر عامل قاره آمریکا Cholerton-Brown با سابقه ای چشمگیر در رشد درآمد و تحول کسب و کار، باعث رشد و نفوذ بازار در سراسر دو قاره خواهد شد.

خیال پردازی

تخیل به نام بکا ماچادو به عنوان مدیر مالی بریتانیا. ماچادو که پیش از این مدیر مالی تجاری WPP بود، مدیریت عملیات مالی و تجاری این شرکت در بریتانیا را بر عهده خواهد داشت و در عین حال رشد کسب و کار را نیز هدایت می کند.

زنبق آمریکای شمالی

آیریس آمریکای شمالی یک سری استخدام برای پشتیبانی از تیم های عملیاتی، اجتماعی و روابط عمومی خود انجام داد. گریس تسای به عنوان معاون ارشد، عمل آتی مبتنی بر داده منصوب شد، لیندسی مونسون رئیس اجتماعی و روابط عمومی و پل دالیگان رئیس عملیات منصوب شد.

آی پروسپکت

ویتنی فیشمن توسط iProspect به عنوان evp، رئیس نوآوری استخدام شد. فیشمن برنامه های نوآوری را با تیم های متقابل مشتری توسعه خواهد داد و به کارکنان در مورد نقش فناوری در هدایت رفتار مصرف کننده آموزش می دهد.

جک مورتون

جک مورتون منصوب شد کریستین کاپلی به عنوان مدیر عامل آن در بوستون. Capelli که قبلاً svp، مدیر خلاق اجرایی، تیم خلاق دفتر را برای مشتریانی مانند LL Bean، Lego و Subway رهبری می‌کرد.

Kesselskramer.Digital

Kesselskramer.Digital منصوب شد یان لیدکرز به عنوان مدیر خلاق جدید آن. با 30 سال تجربه، این کهنه کار صنعت برای اطمینان از رشد و توسعه شرکت به عنوان یک کل و همچنین نظارت بر خروجی خلاقانه آن تلاش خواهد کرد.

ادغام

ادغام استخدام استیسی هاوز به عنوان مدیر ارشد جدید عملکرد و داده ها. در این نقش، Hawes پیشنهاد تجزیه و تحلیل دیجیتال Merge را افزایش خواهد داد تا بازاریابی عملکرد خود را ارتقا دهد.

مش

مش به نام نوح بودرو به عنوان مدیر ارشد اجرایی آن در این نقش، Boudreaux رشد آژانس را هدایت می کند و خدمات خلاقانه و دیجیتالی خود را متحد می کند.

به نوعی

نورون منصوب شد اریک شمارهel به عنوان معاون اجرایی، مدیر عامل. خیرel عملیات روزانه آژانس را رهبری می کند، رشد را دنبال می کند، تخصص را گسترش می دهد و استعدادهای آن را توسعه می دهد.

مشاوره Ogilvy

سوزان مایتی به عنوان رئیس شرکت مشاوره Ogilvy برای آمریکای شمالی انتخاب شد. Machtiger بر تیمی از تحلیلگران، استراتژیست ها و مشاوران نظارت خواهد کرد که با رهبران همکاری می کنند تا ارزش برندها و کسب و کار مشتریان را افزایش دهند.

پرفورمنس آرت نیویورک

پرفورمنس آرت نیویورک منصوب شد استفانی کوبانکا به عنوان مدیر عامل جدید evp. کوبانکا روابط مشتری مستقر در ایالات متحده را با گسترش عملیات خود در نیویورک مدیریت خواهد کرد.

SharpEnd/io.tt

SharpEnd/io.tt دو استخدام رهبری جدید را به عنوان بخشی از برنامه های رشد بلندپروازانه خود اضافه کرد. جیمز گرینینگ به عنوان شریک خلاق و جسیکا مارکوویتز به عنوان مدیر مشتری برای آمریکای شمالی پیوست.

تک شاخ و تک شاخ

Unicorns & Unicorns امضا کردند تامار لوین به فهرست خود لوین یک کارگردان تجاری و سینمایی چند رشته‌ای است که با مشتریانی مانند ویکتوریا سیکرت پینک، Urban Decay، Lexus و Warner Bros Records کار کرده است.

Vivix

Vivvix در حال گسترش تیم اجرایی خود با استخدام است مت یانگ به عنوان مدیر ارشد بازرگانی جدید. یانگ مسئول تمام درآمدهای جهانی، موفقیت مشتری و عملیات تجاری خواهد بود.