به روز رسانی فهرست آژانس در براندون، جک مورتون و موارد دیگر

گردآوری درهای گردان یک سری در حال پیگیری حرکت ها در آژانس های سراسر جهان است. در حالی که این مجموعه در چند سال گذشته بخشی از AgencySpy بوده است، ما جمع بندی هفتگی خود را به سایت Adweek می بریم. پنج‌شنبه‌ها بر خریدها، برنده‌های مشتری، راه‌اندازی محصولات و آژانس‌ها و سایر اخبار تاکید می‌کنند، در حالی که جمعه‌ها استخدام‌ها، ترفیع‌ها و سایر جابجایی‌های پرسنل را بررسی می‌کنند.

هفته اول سه ماهه دوم با استخدام، ترفیع و اضافه شدن هیئت مدیره در برخی از بزرگترین و سریع ترین آژانس ها در سراسر جهان آغاز می شود.

آمپر آمریکا

کودی کلارک با 10 سال تجربه در برندسازی صدا، کلارک با مشتریانی از جمله BMW، Peloton، Target، NBC و HBO روی تلاش های موسیقی کار کرده است.

گروه Astound

گروه Astound نامگذاری شد جاشوا فریزل به عنوان مدیر ارشد رشد آن فریزل بر توسعه کسب و کار نظارت خواهد کرد و برای پیشبرد رشد شرکت در صنایع اصلی از جمله ورزش، مد و خرده فروشی تلاش خواهد کرد.

آزمایشگاه های مغز

Brainlabs نامگذاری شده است آدام پوتاشنیک به عنوان مدیر عامل آمریکای شمالی. Potashnick پس از 17 سال تصدی خود در EssenceMediacom، تلاش خواهد کرد تا شهرت این شرکت را به عنوان یک آژانس رسانه ای با خدمات کامل و اولین دیجیتال با رویکرد علمی منحصر به فرد تقویت کند.

براندون

براندون در حال رشد تیم محتوای خود با دو مورد جدید است. کاترین کوانت استراتژیست محتوای اجتماعی نام گرفت و کندی هاسمن به عنوان سازنده محتوای اجتماعی نام گرفت.

DCI

DCI منصوب شد پاملا لایت به عنوان مدیر جدید رویدادهای تجاری آن. لایت بیش از دو دهه تجربه بازاریابی DMO و مرکز کنوانسیون را به ارمغان می‌آورد که هدایت تیم DCI را برای کمک به مقاصد برای جذب جلسات و تجارت انگیزشی در آمریکای شمالی هدایت می‌کند.

صدا یازده

یازده صدا به ارمغان آورد جردن ملتزر به عنوان یک شریک جدید برای بوتیک پست تولید صدا. کار در کنار مالک جف پین، این زوج سانتا مونیکا را ترک خواهند کرد تا یک استودیوی جدید در غرب لس آنجلس بخرند

Exverus Media

Exverus Media استخدام شد میشل آندراد روابط عمومی و ارتباطات خود را در داخل مدیریت کند. این انتصاب با هدف ایجاد زمینه برای بخش روابط عمومی و ارتباطات جدید در آژانس است.

مردم

فولک دو انتصاب جدید برای حمایت از گسترش آژانس پس از یک دوره رشد بی سابقه انجام داد. امی مارتین به عنوان مدیر حساب کاربری با هدف ایجاد کمپین های روابط عمومی تاثیرگذار و فراگیر پیوست. رایان دراموند به عنوان خلاق ارشد با هدف تقویت قابلیت‌های بخش عمومی آژانس پیوست.

دارد

هاواس دو قرار ملاقات جدید برای تیم های CSR و ارتباطات جهانی خود تعیین کرد. Stافانی برتراند تاسیلی به عنوان افسر ارشد CSR جهانی پیوست و شارلوت رامبو به عنوان افسر ارشد ارتباطات جهانی پیوست.

ذهن های سالم

Healthy Minds، یک موسسه غیرانتفاعی سلامت روان با محوریت هزاره/ ژنرال Z، از مدیران اجرایی بازاریابی و ارتباطات و حامی سلامت روان استقبال کرد. بیل کلب به هیئت مدیره آن