برای دستیابی به اهداف عالی، پیام رسان یک استراتژی متوسط ​​ارائه می کند

لو پاسکالیس، مدیر ارشد استراتژی در Ad Fontes Media، گفت که این ترکیبی از انفجار و سادگی، علاقه جامعه تبلیغاتی را برانگیخته است، اگرچه توانایی آن در جذب مخاطب همچنان سوال اصلی است.

پاسکالیس گفت: «من این پیش فرض را دوست دارم. “بازاریابان به دنبال فرصت های بیشتری با اخبار هستند و من امیدوارم که پلتفرم به همان اندازه که جیمی ادعا می کند بی طرفانه باشد.”

استراتژی تبلیغات مستقیم پیام رسان

پیام رسان در اولین سال فعالیت خود، کل درآمد خود را از تبلیغات در سراسر کانال ها، از جمله دیجیتال، خبرنامه، رویدادها و ویدئو، به دست خواهد آورد.

با تکیه بر روابطی که بکمن در طول زندگی حرفه‌ای خود ایجاد کرده است، ناشر قصد دارد بیشتر تجارت خود را مستقیماً امضا کند، از جمله تعهد رسانه‌ای هشت رقمی که اخیراً با یک هلدینگ بزرگ امضا کرده است.

مدیر ارشد درآمد، میا لیبی، سابقاً از The Daily Beast، تیم 20 نفره کارکنان فروش آن را نظارت خواهد کرد و همچنین بخش محتوای برند و گروه بازاریابی آن را هدایت خواهد کرد. مسنجر قصد دارد از موجودی دیجیتال باقیمانده خود با استفاده از بازار خصوصی، معاملات برنامه‌ای تضمین شده و مبادله باز درآمدزایی کند.

در راستای روندهای گسترده تر، ناشر امیدوار است که بسته های بزرگ و چند کاناله را به مشتریان برند بفروشد، به ویژه از بخش تجربی خود استفاده می کند تا به آن کمک کند. طبق گفته بکمن، این برنامه امسال میزبان 10 رویداد است که از سپتامبر آغاز می شود و بین 40 تا 50 رویداد در سال 2024.

پیام رسان در نهایت شامل 9 عمودی خواهد بود که در طول سال از آنها رونمایی خواهد کرد: اخبار و سیاست در ماه می. سرگرمی و تجارت در ژوئن؛ ورزش و فناوری در ماه جولای; سلامت در مرداد؛ هدف، که شامل موضوعاتی مانند DEI و پایداری است، در سپتامبر. غذا در ماه اکتبر؛ در نوامبر سفر کنید و در دسامبر مدل کنید.

جاش روزنبرگ، مدیر اجرایی آژانس روز وان، گفت: این نمونه کارها به مسنجر فرصتی قوی برای دستیابی به مخاطبان گسترده و پرطرفدار ارائه می‌دهد – یک دارایی ارزشمند در عصر رسانه‌هایی که به طور فزاینده‌ای تقسیم‌بندی شده‌اند.

روزنبرگ گفت: «شما باید برای کسب اعتبار در جوامع خاص بسازید، اما هر بازاریاب به بازی در مقیاس نیاز دارد. “و در سال 2023، واقعاً هیچ منبع خبری برای اخبار وجود ندارد.”

با هر عمودی جدید، ناشر یک خبرنامه راه اندازی می کند و حامیان مالی خبرنامه به صورت هفتگی چرخش می کنند. اینها محصولات اصلی ایمیل آن را تکمیل می کنند: یک گزارش خبری روزانه صبح، ناهار و عصر، و همچنین یک خبرنامه سیاسی شاخص. هنگامی که مسنجر گرید را تصاحب کرد، از طریق تقریباً 200000 مشترک خبرنامه خود، در این تلاش‌ها به خوبی پیش رفت.