برای دستیابی به اهداف عالی، پیام رسان یک استراتژی متوسط ​​ارائه می کند

اگرچه سال‌های اخیر شاهد راه‌اندازی تعدادی از سرمایه‌گذاری‌های رسانه‌ای بلندپروازانه بوده‌ایم، اما تعداد کمی از آن‌ها بیشتر از The Messenger نظر خود را جلب کرده‌اند.

این ناشر اخبار عمومی که قرار است ماه آینده شروع به کار کند، نقشه راه تهاجمی خود را مورد بررسی قرار داده است که طبق آن باید 550 خبرنگار استخدام کند، 100 میلیون دلار درآمد داشته باشد و تا پایان سال آینده 100 میلیون بازدید کننده ماهانه برتر داشته باشد.

The Messenger که توسط کهنه‌کارهای رسانه‌ای جیمی فینکستاین و ریچارد بکمن تأسیس شد، 50 میلیون دلار سرمایه جمع‌آوری کرد و آن را به یکی از پر سرمایه‌ترین استارت‌آپ‌های رسانه‌ای در تاریخ اخیر تبدیل کرد. در یک پیچ و تاب شدید در ماه گذشته، بخشی از این کمک هزینه را برای به دست آوردن Grid که خود یک استارتاپ رسانه ای امیدوارکننده بود، استفاده کرد.

اما در حالی که اندازه، وسعت و سرعت صعود آن باعث ناباوری شده است، جذابیت اصلی The Messenger به طرز فریبنده ای متوسط ​​است. هدف ناشر با ترسیم یک رویکرد سیاسی میانه‌روی جذب مخاطبان گسترده و ایجاد محیطی غیرقطبی برای تبلیغ‌کنندگان خود است.

بکمن می‌گوید: «ما می‌خواهیم همان‌قدر که لیبرال‌ها می‌خوانند در سمت راست و به همان اندازه که محافظه‌کاران می‌خوانند در سمت چپ باشیم».

در حالی که مسنجر این رویکرد دو حزبی را به عنوان منبع تمایز قرار می دهد، تعدادی از ناشران از جمله CNN و Semafor اخیراً استراتژی مشابهی را اتخاذ کرده اند.

ناشر تمایزات دیگری پیدا می کند. به عنوان مثال، در حالی که اخیراً بسیاری از استارت‌آپ‌های رسانه‌ای مدلی سبک وزن را پذیرفته‌اند که از طریق کانال‌های مستقیمی مانند ایمیل از یک مخاطب خاص رشد می‌کند، پیام‌رسان محصولی را تبلیغ می‌کند که موفقیت آن در دستیابی و حفظ مقیاس وسیع است، هدفی که به طور فزاینده‌ای دست نیافتنی است.

اسکرین شات از صفحه اصلی مسنجر
تصویری از طراحی صفحه اصلی مسنجر. این شرکت در طول سال به تدریج 9 بخش عمودی خود را معرفی خواهد کرد.پیام رسان

و در جایی که سایر تازه‌واردها در هنگام راه‌اندازی انواع خطوط کسب‌وکار را مستقر کرده‌اند، مسنجر حداقل برای اولین سال خود از اشتراک، تجارت و درآمد وابسته صرف نظر می‌کند و حتی از دیوار ثبت نام برای گرفتن داده‌های شخص اول خودداری می‌کند.