دانشمندان ستاره‌های بزرگ‌ترین راه‌اندازی مراقبت از پوست شماره ۷ هستند

به گفته شرکت تحقیقات بازار Statista، صنعت جهانی مراقبت از پوست در دهه گذشته تقریباً دو برابر شده است و پیش‌بینی می‌شود تا سال 2025 به ارزش 189.3 میلیارد دلار برسد. در میان آن رقابت، برند بریتانیایی مراقبت از پوست No7 از طیف جدیدی با پشتوانه علمی پرده برداری می کند که امیدوار است بزرگترین عرضه زیبایی در یک نسل باشد.

مجموعه No7 Future Renew برند متعلق به Boots شامل چهار محصول مراقبت از پوست است که قول می دهد چندین نشانه قابل مشاهده آسیب پوست را معکوس کند. نقطه فروش خط این است که حاوی ترکیبی از پپتیدها – زنجیره‌ای از اسیدهای آمینه که به طور طبیعی در بدن وجود دارند – که در محصولات دیگر یافت نمی‌شوند، در انتظار ثبت اختراع است.

پپتیدها در حال حاضر در برخی از مکمل‌های غذایی و لوازم آرایشی فروخته می‌شوند زیرا تصور می‌شود دارای خواص ضد پیری یا ضد التهابی هستند، اما No7 ادعا می‌کند که دو ماده شیمیایی جدید را شناسایی کرده است که آسیب‌های پوستی را معکوس می‌کنند. این برند این را مهم ترین راه اندازی خود در تاریخ و بزرگترین نوآوری علمی خود می نامد.

No7 Future Renew پس از 15 سال تحقیق توسط دانشمندان این شرکت و دانشگاه منچستر توسعه یافت. همچنین با 37 مطالعه بر روی بیش از 4200 نفر، گسترده ترین و متنوع ترین برنامه آزمایشی در تاریخ این برند را پشت سر گذاشت. بیش از نیمی (51%) از گروه آزمایش دارای پوست رنگی بودند.

رویکرد بازاریابی جدید

حمایت از مجموعه یک کمپین بازاریابی سه جانبه است. ریچارد باودن، مدیر بازاریابی شماره 7 بریتانیا، گفت: “با این فناوری جدید، ما مشتاق بودیم که چگونه آن را به روشی متفاوت راه اندازی کنیم.”

قبل از فروش آن به مصرف کنندگان، No7 ابتدا تأییدیه های جامعه علمی را جمع آوری کرد. این برند در بهار امسال در سه کنفرانس علمی از این محصولات رونمایی می کند: کنفرانس سالانه آکادمی پوست آمریکا در لوئیزیانا، نشست سالانه انجمن بریتانیایی برای تحقیقات پوست در گلاسکو و نشست انجمن های بین المللی برای تحقیقات پوست در توکیو.

سپس، در دو هفته گذشته، با بزرگ‌ترین فعال‌سازی در فروشگاه Boots تا کنون، این محدوده را به چالش کشیده است.

در نهایت، No7 میزبان یک رویداد رونمایی در موزه علوم لندن است و دو فیلم، یک تبلیغ تلویزیونی و یک فیلم مستند 170 ثانیه‌ای را برای سینماها پخش می‌کند.

در فیلم طولانی تر، سه زن واقعی درباره داستان زندگی شخصی خود و تأثیری که این تجربیات روی پوست آنها گذاشته صحبت می کنند. زنان این شانس را دارند که No7 Future Renew را به مدت چهار هفته امتحان کنند، سپس برای به اشتراک گذاشتن نتایج خود بازگردند.

باودن می‌گوید: «زمانی که با مصرف‌کنندگان در مورد مراقبت از پوست صحبت می‌کردیم، آن‌ها گفتند که در گذشته زمانی برای مراقبت از پوست خود نداشتند یا زندگی در مسیر قرار گرفت. «فیلم ما می‌گوید اکنون می‌توانید معکوس کنید. این همان درامی است که می‌خواهیم آن را زنده کنیم.»