ما در حال حاضر دورهای از تورم را تجربه میکنیم که قدرت خرید را دغدغه اصلی مصرفکنندگان قرار میدهد. در این زمینه است که Feu Vert یک کمپین جدید، جسورانه و قانونی راه اندازی می کند و توانایی خود را در ارائه معاملات سودمند برای رانندگان برجسته می کند.
هدف این فیلمهای جدید، که توسط یک کمپین رسانهای قدرتمند پشتیبانی میشود، افزایش دیده شدن تبلیغات ما و اطمینان دادن به مشتریانمان با بیان اینکه Feu Vert بهترین جایگزین برای شبکه تولیدکنندگان برای تعمیر و نگهداری خودرو است، است.
Claisse افزود که ماموریت این برند این است که “به مرجعی در بخش پس از فروش خودرو تبدیل شود.”
وام:
چراغ سبز
مدیر بازاریابی و ارتباطات: وینسنت کلایس
مدیر بازاریابی ارتباطات و فتح: ژیل پونت
مسئول ارتباطات برند: هلن لامور
مسئول ارتباطات رسانه ای: لور کارون-فورت
بازمن
رئیس و مدیر خلاقیت اجرایی: ژرژ محمد شریف
معاون رئیس جمهور: توماس گرنجر
مدیر عامل: جولین لویلین
کارگردانان خلاق: تریستان دالتروف و لویی اودار
دستیاران خلاق: تام لاهت جوزان و ویکتور کریستوف
مدیر بازرگانی: لورا کویلز
مدیر حساب: Maeva Lang
رئیس ارتباطات و روابط عمومی: Paul Renaudineau
دستیاران روابط عمومی و ارتباطات: ماری اسمید و آنوک والز
سرپرست تولید تلویزیون: ونسا باربل
تولید تلویزیونی: Saveria Besset و Morgane Gaspard
تولید: Iconoclast
تولید صدا The
کارگردان: Antoine de Barry
تهیه کننده: Camille Lambert
پست تولید: پوستر
تولید سه بعدی: The Mill