این گربه ابرقهرمان در مورد صرفه جویی در تعمیر خودرو جدی است

تصویر
یک پوستر به سبک فیلم در فروشگاه.بازمن

ما در حال حاضر دوره‌ای از تورم را تجربه می‌کنیم که قدرت خرید را دغدغه اصلی مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد. در این زمینه است که Feu Vert یک کمپین جدید، جسورانه و قانونی راه اندازی می کند و توانایی خود را در ارائه معاملات سودمند برای رانندگان برجسته می کند.

هدف این فیلم‌های جدید، که توسط یک کمپین رسانه‌ای قدرتمند پشتیبانی می‌شود، افزایش دیده شدن تبلیغات ما و اطمینان دادن به مشتریانمان با بیان اینکه Feu Vert بهترین جایگزین برای شبکه تولیدکنندگان برای تعمیر و نگهداری خودرو است، است.

Claisse افزود که ماموریت این برند این است که “به مرجعی در بخش پس از فروش خودرو تبدیل شود.”

وام:

چراغ سبز

مدیر بازاریابی و ارتباطات: وینسنت کلایس
مدیر بازاریابی ارتباطات و فتح: ژیل پونت
مسئول ارتباطات برند: هلن لامور
مسئول ارتباطات رسانه ای: لور کارون-فورت

بازمن

رئیس و مدیر خلاقیت اجرایی: ژرژ محمد شریف
معاون رئیس جمهور: توماس گرنجر
مدیر عامل: جولین لویلین
کارگردانان خلاق: تریستان دالتروف و لویی اودار
دستیاران خلاق: تام لاهت جوزان و ویکتور کریستوف
مدیر بازرگانی: لورا کویلز
مدیر حساب: Maeva Lang
رئیس ارتباطات و روابط عمومی: Paul Renaudineau
دستیاران روابط عمومی و ارتباطات: ماری اسمید و آنوک والز
سرپرست تولید تلویزیون: ونسا باربل
تولید تلویزیونی: Saveria Besset و Morgane Gaspard

تولید: Iconoclast

تولید صدا The
کارگردان: Antoine de Barry
تهیه کننده: Camille Lambert
پست تولید: پوستر
تولید سه بعدی: The Mill