در سمت برند، آژانسها همچنین میتوانند به ایجاد مشارکت معنادارتر بین تأثیرگذاران و شرکتهای بزرگتر کمک کنند و نقش بزرگتری در مذاکره و تقویت همافزایی بین هر دو نهاد ایفا کنند. در نهایت، اینفلوئنسرها و بازاریابان باید خود را وقف حفظ صداقت و اصالت در دنیای بازاریابی رسانه های اجتماعی کنند که در آن اعتماد معیار اصلی است و سلامت گفتمان آنلاین در خطر است.
جایگزین این است که هر دو طرف به عنوان رقیب عمل کنند و فرصت بزرگی برای همکاری را از دست بدهند. به هر حال، محتوای تولید شده با هوش مصنوعی اینجا باقی می ماند و احتمالاً حتی بیشتر به اکوسیستم رسانه های اجتماعی ما تبدیل می شود. بنابراین، برندها و اینفلوئنسرها باید از هم اکنون گام بردارند و نقشها، مسئولیتها و فرصتهای جدیدی را که مطمئناً آینده بازاریابی اینفلوئنسر را تغییر میدهند، بپذیرند.