چگونه اسنپ اصالت را برای سازندگانش سوخت و پاداش می دهد

ویژگی‌های پلتفرم نوآورانه نقش اصلی را در ارائه ابزارهای مورد نیاز سازندگان برای تقویت توانایی‌های داستان‌گویی و ایجاد کسب‌وکارهای بلندمدت و بادوام دارند. سازندگان از ایجاد مشارکت در برند گرفته تا ایجاد برندهای خود، برای دستیابی به اهداف خود به پشتیبانی پلتفرم اختصاصی متکی هستند.

Rajni Jacques، رئیس شراکت مد و زیبایی در اسنپ، و خالق اسنپ چت، آلیسا مک کی، به هفته رسانه های اجتماعی Adweek پیوستند تا بینش هایی را در مورد اینکه چگونه مارک ها می توانند از طریق همکاری با سازندگان از پتانسیل واقعی بودن استفاده کنند، به اشتراک بگذارند.

حفظ جامعه در قلب

پلتفرم رسانه های اجتماعی اسنپ چت از روزهای ابتدایی فیلترهای تاج گل و استفراغ رنگین کمان دستخوش دگرگونی قابل توجهی شده است. امروزه، به‌عنوان یک بازیگر حیاتی در اقتصاد پررونق سازندگان ایستاده است. این پلتفرم اخیراً سرمایه گذاری خود را بر روی سازندگان دو برابر کرده است، به اشتراک گذاری درآمد تبلیغاتی را باز کرده و داستان های عمومی را برای همه کاربران بالای 18 سال راه اندازی می کند.

«سازندگان اسنپ فقط به خاطر اینکه خودشان هستند و معتبر هستند، پاداش می گیرند. ژاک توضیح داد: این به آنها کمک می کند تا برند خود را بسازند، به عنوان کارآفرین رشد کنند و کسب و کار خود را بسازند. “این یک تغییر دهنده بازی است. اسنپ ​​با انجمنی از سازندگان شروع به کار کرد، و این راهی است برای بازپرداخت و اطمینان از بازگشت به گروهی که اساساً برنامه را ساخته است.”

ژاک گفت در حالی که با سرعت فرهنگ در حال تکامل است، این برند همیشه در ایجاد جامعه متمرکز بوده است.

او گفت: «اسنپ همیشه پلتفرمی بوده است که در آن با دوستان و قبیله خود ارتباط برقرار می‌کنید. اسنپ ​​چت متفاوت ساخته شد. متفاوت طراحی شده است. که ما را از هم جدا می کند. اسنپ ​​چت درباره اجتماع است. ما همیشه حریم خصوصی و واقعی بودن را تحت فشار قرار داده ایم. اسنپ ​​چت تنظیم نشده است. این بهترین شما نیست. این شما صیقلی نیستید این است، “هی، این چیزی است که من در این لحظه هستم.” من فکر نمی‌کنم این احساسی باشد که بتوانید روی پلتفرم دیگری داشته باشید.»

به اشتراک گذاشتن لحظات واقعی

مک کی یک خالق اسنپ است که روزانه 150 تا 250 اسنپ برای بیش از 2 میلیون دنبال کننده خود پست می کند. مک‌کی به‌عنوان سازنده‌ای که عمدتاً بر روی محتوای فیلم‌نامه‌نویسی شده در پلتفرم‌های دیگر تمرکز می‌کند، گفت از داشتن یک خروجی که در آن بتواند «فیلتر نشده» ظاهر شود، سپاسگزار است.

او گفت: «چت فوری واقعاً بخشی از DNA من است. هر لحظه ای که دارم – چه مثبت باشد چه غم انگیز – می خواهم آن را با مخاطبانم به اشتراک بگذارم. من اول صبح شروع به پست کردن می کنم، دقیقاً چه شکلی هستم، سر تخت و همه چیز.»