اوبر بازبینی جهانی رسانه را با حساب 600 میلیون دلاری راه اندازی کرد

Adweek دریافته است که Uber بازبینی حساب رسانه جهانی خود را آغاز کرده است.

این شرکت در ماه گذشته یک RFI را به تعدادی از آژانس ها ارسال کرد، اگرچه آژانس هایی که به درخواست اولیه پاسخ دادند هنوز در انتظار RFP رسمی هستند. انتظار می رود که در اواخر این ماه ارائه شود، پس از آن در ماه جولای ارائه شود و تصمیمات تا آگوست اتخاذ شود. این بر اساس یک کپی از RFI است که توسط Adweek به دست آمده است.

RFI گفت Uber به دنبال “بهترین شریک استراتژیک در کلاس است که به عنوان توسعه دهنده رسانه های داخلی و تیم های بازاریابی ما عمل کند.” آن شریک استراتژی رسانه ای، برنامه ریزی و خرید خدمات برای برند را پوشش خواهد داد.

بر اساس گزارش RFI، این حساب حدود 600 میلیون دلار ارزش دارد. این بودجه را به صورت منطقه ای تقسیم می کند و اکثریت آن در ایالات متحده، کانادا، فرانسه، آلمان، بریتانیا، ژاپن، استرالیا و مکزیک هزینه می شود.

به گفته یک منبع، آژانس GroupM EssenceMediacom مسئول این حساب است. این بررسی پس از آن صورت می گیرد که دو حساب بزرگ دیگر GroupM برای بررسی قرار گرفتند – جنرال میلز و کیمبرلی کلارک. RFI می گوید IDComms این فرآیند را مدیریت می کند.

هر دو EssenceMediacom و IDComms درخواست Adweek برای اظهار نظر را رد کردند.

سال گذشته، این برند یوهانس لئوناردو را استخدام کرد تا تجارت خلاقانه خود را برای Uber Reserve اداره کند. این برند همچنین با Special Group و Mother در سایر خطوط تجاری کار می کند.

بررسی بازار در سطح صنعت

این برند در حال ارزیابی شراکت های بازاریابی خود در همه برندها و مناطق خود با هدف رشد و نوآوری است. در حالی که Uber در حال اجرای یک بررسی جهانی است، ارائه هر یک از بازاریابی های منطقه ای خود توسط Uber باعث انعطاف پذیری برای انتخاب آژانسی می شود که می خواهد با آن کار کند.

RFI می‌گوید: «بنابراین، کل تجارت Uber برای شما تضمین نمی‌شود. این بدان معناست که بررسی گسترده خواهد بود و شرکت‌های هلدینگ می‌توانند آژانس‌های مختلفی را برای بررسی، بسته به بازار، ارائه دهند.