این بررسی، تجارت بازاریابی برند Uber را پوشش میدهد و دو بخش بازاریابی دیگر برند را شامل نمیشود: بازاریابی عملکرد، و ارتباطات و امور عمومی. بخش بازاریابی برند بر سه خط تجارت، Uber Rides، UberEats و Postmates نظارت دارد. تجارت b-to-b آن گنجانده شده است، و RFI تأیید می کند که فرصت های گسترش کسب و کار در نهایت برای آژانس هایی که کسب و کار اولیه را برنده می شوند، ایجاد می شود.
سند RFI همچنین شامل فهرست بلندبالایی از تضاد منافع احتمالی است. آژانسهای رقیب را ملزم میکند تا روابط کاری خود را با رقبای اوبر فاش کنند و گفت که این تضاد منافع را «مورد به مورد» ارزیابی خواهد کرد.
RFI میگوید: «ما درک میکنیم که همانطور که آژانسها ادغام شدهاند، تضاد میتواند یک واقعیت واقعی در شرکتهای رسانه شبکه باشد. شرکت فعلی، EssenceMediacom، که با ادغام آژانس GroupM Essence با آژانس خواهرش MediaCom در اوایل سال جاری گرد هم آمد، بزرگترین نمونه سال از چنین ادغام است.