آیا رونق کسب و کار از ویروسی شدن همیشه چیز خوبی است؟

وقتی یکی از کاربران TikTok هک Waffle House را رایج کرد، یکی از مکان‌های رستوران به این نتیجه رسید که افزایش ترافیک پیاده برای مختل کردن جریان کاری آن کافی نیست.

همه برندها نمی توانند با انتقاد صریح از هک منو با یک یادداشت دست نویس فرار کنند، اما پاول تاکید کرد که برندهایی که می خواهند در این لحظات ویروسی بازی کنند، می توانند از سبک خانه وافل یاد بگیرند.

Chipotle اخیراً با همکاری با سازندگان کیت لی و الکسیس فراست برای افزودن هک‌های TikTok خود به منوی خود، رویکرد مخالف را در پیش گرفت، اما مارک‌هایی که منابع یک زنجیره بزرگ را به اشتراک نمی‌گذارند همچنان می‌توانند از طریق عملی جذاب، مشتریان را راضی کنند.

یک مثال از این رویکرد می‌تواند این باشد که «گفتن: «ما می‌دانیم که شما بچه‌ها این ترکیب غذایی جدید را دوست دارید و ما آن را به شما می‌دهیم، اما ممکن است مجبور شوید پس از ثبت سفارش، چند دور در فروشگاه بچرخید. پاول گفت.

پاول همچنین تأکید کرد که پتانسیل مدیر رسانه‌های اجتماعی که سرکش می‌شود – احتمالاً پست کردن مطالبی با عباراتی مانند «لطفاً این‌طور بپسندید تا رئیسم به من افزایش حقوق بدهد» – لحنی دارد که می‌تواند در هر گوشه‌ای از کسب‌وکار اعمال شود. چه یک نام تجاری در TikTok جامعه را هدایت کند یا در یک خبرنامه فاش کند که برای انجام سریع سفارشات بسیار کم کار است، بازاریاب هایی که اهمیت خود را کنار می گذارند و به فروتنی متمایل می شوند وفاداری و صبر مشتری را تشویق می کنند.

پاول با اشاره به «دوران دیده شدن بازاریابی» که در آن مخاطبان به محتوای انسانی می‌چسبند، گفت: «اگر وارد یک لحظه ویروسی شوید، فقط می‌توانید بر اساس ابزارها و منابعی که دارید عمل کنید. برندها باید تظاهر کنند که توسط افرادی که مصرف کننده هم هستند اداره نمی شوند.