چرا دنتسو در طول جنگ یک آژانس جدید در اوکراین باز می کند؟

شاید برای هر شبکه تبلیغاتی غیرمنتظره باشد که تجارت خود را در کشوری که برای موجودیت خود می جنگد گسترش دهد، اما دنتسو با افتتاح آژانس رسانه ای جدید خود در اوکراین، DentsuX این کار را انتخاب کرده است.

تقریبا 14 ماه از حمله روسیه به اوکراین می گذرد و به نظر می رسد پایانی برای درگیری قریب الوقوع نیست. و در حالی که تجاوز در حال وقوع است، کشور یاد گرفته است که روی اقتصاد خود، از جمله بخش تبلیغات، کار کند و آن را به وضعیتی کاربردی بازسازی کند.

Dentsu Ukraine متشکل از بیش از 400 متخصص است که در آژانس هایی مانند Carat، iProspect و Vizeum کار می کنند، که مورد آخر توسط DentsuX مصرف خواهد شد. آنا گورکون به عنوان مدیر اجرایی (مدیرعامل) که چهار سال گذشته را رهبری Vizeum اوکراین سپری کرده است، رهبری خواهد شد.

در سطح بین‌المللی، DentsuX حدود 3500 کارمند دارد و با مشتریانی مانند LVMH، Kao Corporation و Nestlé کار می‌کند.

بر اساس داده‌های منتشر شده در ماه آگوست توسط بخش تحقیقات Statista، هزینه‌های تبلیغاتی در اوکراین در تلویزیون، آنلاین و فضای باز به‌طور شگفت‌انگیزی با وجود تأثیر جنگ که در فوریه آغاز شد و باعث هرج‌ومرج در کل کشور شد، به رشد خود ادامه داد.

اولکساندر گوروخوفسکی، مدیر عامل شرکت Dentsu اوکراین، به Adweek توضیح داد که در حالی که پرتاب در “دوره ای از چالش های بی سابقه” انجام می شود، همچنین چهار سال از ساخت آن می گذرد.

وی افزود: ما با رهبری در هفت سال گذشته و توسعه تجارت رسانه ای در 30 سال گذشته همراه با تحولات دولتی و اختلالات اجتماعی-اقتصادی، آموخته ایم که این زمان کلیدی برای تبدیل مشکلات به الهام و رونق معنادار تجارت است. .

تصمیم برای تکمیل راه اندازی به دلیل ادامه “موفقیت کار” دنتسو در سال گذشته گرفته شد و گوروخوفسکی ادعا کرد که کسب و کار سریعتر از بازار بهبود یافته است، به این معنی که لحظه ای برای “به حداکثر رساندن” موقعیت شرکت در کشور تلقی می شود.

او گفت: «با راه‌اندازی DentsuX در حال حاضر، Dentsu Ukraine به وضوح سطح بالایی از انعطاف‌پذیری عملیاتی خود را نشان می‌دهد و سیگنالی قوی در اعتماد کسب‌وکار اوکراین، اکنون و در آینده ارسال می‌کند.»

نهاد جدید 70 فرد را از سراسر تجارت از جمله Vizeum گرد هم می آورد تا راه حل های رسانه ای را به بازار محلی ارائه دهد.