آخرین پروژه زندانی خواستار آزادی زندانیان شاهدانه است

سیاست های نیمه کاره

20 آوریل، که به خاطر فروش رکوردشکنش به عنوان جمعه سیاه علف های هرز شناخته می شود، به عنوان یک جشن مهمانی برای کسانی که جشن می گیرند، شهرت زیادی دارد. اما در سال‌های اخیر به عنوان ویترین فعالان نیز مورد توجه قرار گرفته است. مبارزه برای آزادی کسانی که پشت میله های زندان به دلیل جرایم جزئی علف های هرز هستند، نقطه کانونی بسیاری از گروه های غیرانتفاعی و برندهای مصرف کننده بوده است.

بن و جری، با سابقه فعالیت در این فضا، اخیرا میزبان مایکل تامپسون در پادکست Into the Mix بود. تامپسون 25 سال را به دلیل محکومیت حشیش سپری کرد که طولانی‌ترین محکومیت به اتهام مواد مخدر غیرخشونت آمیز در تاریخ میشیگان است. فرماندار ویتمر لایحه Clean Slate را امضا کرد و در سال 2021 به تامپسون عفو ​​اعطا کرد.

این برند که آن را «گام اول مهم» خواند، از ویتمر و سایر قانونگذاران خواست که با استفاده از قدرت تغییر که می‌تواند «یک سیستم پیچیده را از هم بپاشد» جلوتر بروند.

این برند از تلاش‌ها با خرید رسانه‌های خارج از منزل و موبایل در نزدیکی دفاتر قانونی در Ann Arbor و Lansing، همراه با دادن یک پیوند دیجیتالی به مشتریان برای تماس با نمایندگان خود از طریق یک الگوی نامه تکمیل خودکار، حمایت می‌کند.

در پست وبلاگ خود: “اکنون زمان رسیدگی به نابرابری های نژادی در جرم انگاری حشیش با درخواست از ویتمر و همه فرمانداران برای عفو گسترده برای کسانی است که هنوز به دلیل جنایات حشیش در زندان هستند.”