مت بریتون از سوزی در مورد آب و هوای طوفان مالی

به نسخه ویژه پادکست The Speed ​​of Culture خوش آمدید! در این قسمت، ما یک وبینار اخیر Suzy State of the Consumer را برای شما آورده ایم که میزبان مت بریتون به بررسی محیط مالی فعلی و تأثیر آن بر مصرف کنندگان می پردازد. بریتون روندهای اخیر در بحران بانکی را مورد بحث قرار می دهد، احساسات مصرف کنندگان در اقتصاد فعلی را روشن می کند و بینش هایی را در مورد سایر عوامل مالی کلان که رفتار مصرف کننده را شکل می دهند به اشتراک می گذارد.

بریتون یک رهبر گرایش مصرف کننده، هزاره و متخصص ژنرال Z، کارآفرین رسانه های جدید و آینده نگر است. در طول دو دهه گذشته، او با بیش از 50 درصد از 500 شرکت Fortune مشورت کرده و بیش از 400 سخنرانی در 5 قاره ارائه کرده است. بریتون در حال حاضر بنیانگذار و مدیر عامل Suzy است، یک پلتفرم بینش مصرف کننده سرتاسر که مشتریان را قادر می سازد تا مصرف کننده را با سرعت فرهنگ درک کنند.

نکات کلیدی:

  • 03:24 – 08:42 – اثرات مستمر کووید-19 – وضعیت کنونی اقتصاد آمریکا به طور غیرقابل انکاری شکننده است و تقریباً همه چالش‌هایی که امروز به عنوان یک اقتصاد با آن روبرو هستیم، نتیجه مستقیم کووید-19 است. اقدامات محرک مالی اجرا شده برای مبارزه با همه‌گیری منجر به داغ شدن بازار با تقاضای بیش از حد و عرضه ناکافی شده است.
  • 10:57 – 16:57 – بانک سیلیکون ولی – فروپاشی بانک سیلیکون ولی موجی از وحشت را در صنعت فناوری ایجاد کرد، زیرا کسانی که سرمایه گذاری زیادی داشتند از امنیت مالی خود می ترسیدند. تأثیر آن بر اقتصاد قابل توجه بود و بسیاری را در مورد ثبات سایر موسسات مالی نامطمئن گذاشت. با این حال، اکثر مصرف کنندگان به بانک های خود وفادار می مانند، با یک نظرسنجی اخیر نشان می دهد که شصت و دو درصد هنوز به موسسه بانکی انتخابی خود اعتماد دارند.
  • 16:57 – 23:06 – افزایش بدهی – روند «اکنون بخرید – بعداً بپردازید» وسوسه انگیز است، اما مصرف کنندگان را به مسیری خطرناک سوق می دهد. افراد بیشتر و بیشتری در حال تامین مالی سبک زندگی خود از طریق بدهی هستند که منجر به افزایش نرخ بهره و احتمال عدم پرداخت کارت های اعتباری، وام مسکن و پرداخت خودرو می شود. مقدار سرسام آور بیش از حد به افزایش بی سابقه بارهای بدهی کمک کرده است و به نگرانی کسانی که در حال حاضر در تلاش برای حفظ امور مالی خود هستند، می افزاید.
  • 26:18 – 31:07 – آینده امور مالی – همه‌گیری کووید در نحوه خرج کردن و مدیریت پول مردم متحول شده است. اکنون 63 درصد از مصرف‌کنندگان، پرداخت‌های دیجیتال را به روش‌های سنتی ترجیح می‌دهند، که باعث می‌شود پلتفرم‌های پرداخت مانند Venmo و PayPal محبوبیت خود را افزایش دهند. مصرف کنندگان جوان تر، به ویژه Gen Z، پول نقد را به طور کامل برای گزینه های پرداخت مبتنی بر فناوری کنار گذاشته اند. علاوه بر این، تحقیقات نشان می‌دهد که 40 درصد از مصرف‌کنندگان برای استفاده از حساب‌های بانکی آنلاین آماده هستند که نشان‌دهنده تغییر عمده در اولویت‌های بانکی مصرف‌کننده است.
  • 31:07 – 32:24 – ظهور هوش مصنوعی – امسال شاهد افزایش فناوری هوش مصنوعی بوده ایم. از ChatGPT گرفته تا سایر ابزارهای یادگیری زبان، مردم در حال درک پتانسیل گسترده برای نسل بعدی محاسبات هستند. یکی از صنایعی که هوش مصنوعی در آن شروع به نشان دادن کرده است، مدیریت ثروت است. همانطور که این سیستم‌ها قابل اعتمادتر می‌شوند، مصرف‌کنندگان به طور فزاینده‌ای برای مدیریت پرتفوی خود بدون نیاز به پرداخت هزینه‌های پرهزینه برای مشاور مالی به آن تکیه می‌کنند.