آخرین پروژه زندانی خواستار آزادی زندانیان شاهدانه است

شاین میلینگتون، یکی از افسران خلاق در مک کان نیویورک، به Adweek گفت: «شنیدن اصلاحات عدالت کیفری از کسی که به او برچسب جنایتکار زده شده است، می تواند بحث را به عقب بیندازد. “شنیدن این موضوع از زبان دختری که مجبور به بزرگ شدن بدون پدر شده است، این درک را به وجود می آورد که همه نزدیکان فرد زندانی نیز قربانی هستند.”

این فیلم کوتاه از بایدن و فرمانداران سراسر کشور می‌خواهد تا زندانیان حشیش را آزاد کنند، در زمانی که انتظار می‌رود صنعت حقوقی با رشد سریع به 32 میلیارد دلار فروش در سال جاری برسد.

میلینگتون به Adweek گفت: “یک عنصر ریاکاری وجود دارد که در آن مردم از کارخانه ای که هزاران نفر در ایالات متحده برای آن در زندان هستند، پول زیادی به دست می آورند.” ما احساس می‌کردیم می‌توانیم به این افراد کمک کنیم تا صدای خود را در اختیار بگیرند.»

با استفاده از نامه نگاری به عنوان یک ابزار قاب بندی، با Ashmeade که بیانیه خدمات عمومی را روایت می کند، این فیلم به سبک مستند به طور نمادین قلم را به بایدن و دیگر رهبران سیاسی می سپارد تا «اشتباهی را که به آن پرداخته نشده است اصلاح کنند».

میلینگتون گفت: این کمپین این هفته در آستانه 20/4 راه اندازی شد، در حالی که دید همه چیز حشیش قوی است، اما میلینگتون گفت: «اگر پنج ماه پیش منتشر می شد، پیام «به همان اندازه قدرتمند بود».

در این ویدئو از مردم می‌خواهد که با مقامات منتخب خود، چه به صورت مکتوب و چه از طریق دیگر، تماس بگیرند و آنها را برای اقدام تحت فشار قرار دهند. همچنین یک وب سایت اختصاصی با داستان ها و تجربیات بیشتر خانواده ها، دوستان و عزیزان در موقعیت های موازی با Ashmeades وجود دارد.

میلینگتون گفت: «برخلاف بسیاری از مسائل در این کشور، این یک مشکل بسیار قابل حل با یک اقدام ساده – یک امضا است. و ما می خواستیم راه حل از سوی شهروندان این کشور ارائه شود.

مدیران پروژه غیرانتفاعی Last Prisoner Project که حدود یک سال است با McCann کار می کنند، می گویند اکثر آمریکایی ها از عفو در این موارد حمایت می کنند.

سارا گرستن، مدیر اجرایی و مشاور کل، گفت: آزادی زندانیان «نه تنها یک خیر اخلاقی است که به زندانیان ناعادلانه فرصتی دوباره می‌دهد و به نژادپرستی سیستماتیک که زیربنای بسیاری از این محکومیت‌ها است، می‌پردازد، بلکه یک پیروزی عملی نیز هست». در یک بیانیه. این امر باعث کاهش ازدحام بیش از حد در زندان ها و صرفه جویی در پول مالیات دهندگان می شود.