آخرین پروژه زندانی خواستار آزادی زندانیان شاهدانه است

ریچدا اشمید ساکن آتلانتا، دانشجوی حقوق و شاعر، 12 ساله بود که پدرش به اتهام حشیش به زندان افتاد و به حداقل 22 سال محکوم شد.

اشمید در نامه ای به پرزیدنت جو بایدن می نویسد که بزرگ شدن با پدر و مادری در زندان دشوار بود و اشاره می کند که او با تبدیل شدن به “تحصیل شده، جاه طلب و همدل” که از نظر او “اقدامی تجاوزکارانه” است، شانس را شکست داده است. از شرایط او

Ashmeade در یک PSA احساسی از McCann نیویورک، با نام “The Pen to Right History” بازی می کند که هدف آن تحت فشار قرار دادن قانونگذاران و تشویق مردم در مورد اصلاحات عدالت کیفری است. علاوه بر پدرش، ریچاردو اشمید، ده‌ها هزار آمریکایی نیز به دلیل محکومیت غیرخشونت‌آمیز حشیش در زندان هستند. (برخی تخمین ها تعداد آنها را بیش از 40000 تخمین می زنند.)

«The Pen to Right History» همراه با کمپینی با مضمون مشابه از بن و جری آغاز می‌شود که پیام بخشش این برند را از بهار گذشته احیا می‌کند و با درخواستی به فرماندار گرچن ویتمر، میشیگان را به صفر می‌رساند.

“قانونی شدن بدون عدالت نیمه کاره است” از اشاره ای به طعم محبوب بستنی برند استفاده می کند تا خواستار آزادی زندانیان حشیش در آن ایالت و فراتر از آن باشد.

در پست وبلاگ این برند، «از آنجایی که قانونی‌سازی سراسر کشور را فراگرفته است، افرادی که به دلیل نگهداری حشیش محکوم و زندانی می‌شوند، به طرز چشمگیری نادیده گرفته می‌شوند و همچنان از تأثیرات طولانی‌مدت جنگ علیه مواد مخدر رنج می‌برند».

هر دو کمپین به بیماری‌های سیستماتیکی اشاره می‌کنند که تعداد نامتناسبی از آمریکایی‌های سیاه‌پوست و قهوه‌ای را به دلیل جرایم سطح پایین علف‌های هرز به زندان می‌اندازد، به گفته بن و جری، احتمال دستگیری افراد رنگین‌پوست برای مالکیت 3.6 برابر بیشتر از سفیدپوستان است.

اشتباه نوشتن

در ایجاد کمپین حرفه ای برای پروژه آخرین زندانی، خلاقان مک کان عمداً ویدیوی قهرمان را حول یک زن جوان به جای پدر زندانی او متمرکز کردند، برخلاف بسیاری از تلاش های حمایتی که جزئیات دستگیری، مجازات و سایر جزئیات زندانی را شرح می دهند.

تصویر
بیلبوردها از گرچن ویتمر فرماندار میشیگان می خواهند که مجازات زندانیان حشیش را کاهش دهد.بن و جری