آخرین دور اخراج R/GA بیش از 100 کارمند است

در شش ماه گذشته، آژانس همچنین تانیا سکور، مدیر مالی مالی جهانی را از دست داده است. CMO جهانی Ashish Prashar; svp و رئیس جهانی رسانه، ارتباطات و نفوذ الی بامفورد. و مدیر عامل و مدیر عامل مارگو لوری.

در دسامبر 2022، آژانس حساب چند میلیون دلاری شرکت تشک را برد، اما تنها یک هفته بعد، این کسب و کار دامنه کار خود را با R/GA کاهش داد و به رویکرد مبتنی بر پروژه روی آورد. مشخص نیست که آیا R/GA دامنه فعالیت خود را با شرکت تشک حفظ کرده است یا خیر. یکی از منابع به Adweek گفت که این محصول محصول آژانس است که به اندازه کافی سریع حرکت نمی کند تا کارمندان کسب و کار و ایجاد رابطه با مشتری باشد.

در نوامبر سال 2022، R/GA بازسازی کسب و کار خود را انجام داد و فضای اداری Hudson Yards خود را در شهر نیویورک و همچنین فضای اداری خود را در مرکز شهر سانفرانسیسکو تعطیل کرد. R/GA اجاره نامه کوتاه مدتی را در نیویورک با کسری از هزینه دفتر هادسون یاردز امضا کرد که یکی از منابع به Adweek گفت که برای R/GA بیش از 10 میلیون دلار در سال هزینه دارد.

با تجدید ساختار در ایالات متحده، آژانس گفت که به پنج روشی که در سال گذشته نصب کرده است متعهد است. استراتژی R/GA بر اساس عبارت «خلاقیت توزیع شده» بود. ظاهراً این بازسازی قبل از گزارش R/GA در سال 2022 تا 10 میلیون دلار از کار مرتبط با رمزارز و NFT برنامه ریزی شده بود.

R/GA همچنین در سال 2020 کسب و کار خود را بازسازی کرد و ادعا کرد که “هر نه سال یکبار، R/GA اصول مدل عملیاتی خود را تغییر می دهد تا با آینده فناوری و تأثیری که بر مردم، فرهنگ و مشتریان خواهد داشت.”

به گفته یک سخنگوی، “ما در حال کار برای کمک به مردم برای یافتن شغل هستیم – نوشتن توصیه ها – بسیاری از R/GAهای سابق کار ارائه می دهند – جامعه و شبکه آلوم مثل همیشه قوی است.”