به روز رسانی درب گردان: AKQA، کلینچ، جهان نامرئی

پس از اینکه ده‌ها استخدام و ارتقای شغلی جدید در این هفته در آژانس‌های سراسر جهان انجام شد، چیزهای زیادی برای جشن گرفتن وجود دارد.

62 در بالا

62 بالا خوش آمدید استفانی جینر به عنوان ناظر حساب روابط عمومی جینر تجربه ای را از نقش های قبلی به عنوان مدیر ارتباطات برای United Way و دستیار مدیر روابط عمومی برای Fontainebleau Miami Beach به ارمغان می آورد.

شرکای شتاب

شرکای شتاب استقبال کردند فلوریان جتزلسپگر در نقش تازه ایجاد شده رهبری بازار آلمان. Jetzlsperger برای تقویت حضور آژانس در آلمان برای پاسخگویی به تقاضای رو به رشد سریع برای برنامه های بازاریابی مشارکتی یکپارچه کار خواهد کرد.

AKQA

AKQA ارتقاء یافت رومن پتاکوفسکی به مدیر عامل آمریکای شمالی. این ارتقاء پس از نزدیک به پنج سال خدمت پتاکوفسکی به عنوان مدیر عامل در AKQA آتلانتا صورت می گیرد.

پایه/گروه

پایه/گروه ارتقا یافت استیو دنکاس به مدیر ارشد خلاقیت در این نقش، Denekas باعث ایجاد خلاقیت برای مشتریان و پرورش فرهنگ خلاق در سراسر آژانس خواهد شد.

کلینچ

کلینچ برای حمایت از رشد کسب و کار خود در سال 2023، یک سری استخدام های جدید انجام داد. جان کوک پیوست به عنوان فروش vp، ساحل شرقی. مارک پاویا به عنوان vp مدیریت حساب پیوست. دارلی گوردون به عنوان مدیر فروش، انگلستان پیوست. آدریانو تروینو به عنوان مدیر فروش، LATAM پیوست. بیانکا کیم به عنوان مدیر ارشد فروش، ساحل غربی پیوست. و مت اوری به عنوان مدیر فروش، Midwest پیوست.

خیابان دادگاه

CourtAvenue استقبال کرد دیوید دتمر به عنوان مدیر ارشد فناوری جدید. Dettmer مشتریان را با فرصت های رشد توانمند می کند، توسعه محصول را رهبری می کند و در قابلیت های فنی تخصص ارائه می دهد.

Digitalzone

Digitalzone از سه عضو جدید به تیم رهبری خود استقبال کرد. آبونی رایان به عنوان رئیس بازاریابی جهانی پیوست، پل نونان به عنوان معاون فروش ایالات متحده و ویکتوریا تینسدیل به عنوان مدیر ارشد فروش EMEA.

ارتباطات فریزر

Fraser Communications به نام دکتر پل سیمون به عنوان مشاور ارشد علمی آن. Simon استراتژی توسعه را راهنمایی می کند و به آژانس کمک می کند تا تلاش های ارتباطی با مشتریان مرتبط با سلامت را توسعه دهد.

جاذبه جهانی

Gravity Global استخدام شد استفان چلیوتیس به عنوان مدیر بینش برند جهانی آن. در این نقش، Cheliotis چارچوب رشد آژانس را برای مشتریان با عنوان FAB (شهرت، تحسین، باور) پیش خواهد برد.

Innocean USA

Innocean USA به نام تونی کالاهارا به عنوان مدیر خلاق گروه آن. کالاتارا از نقش قبلی خود به عنوان مدیر خلاق در متا، تجربه کار بر روی کمپین های برنده مانند “Google Home of the Whopper” و “Burning Stores” را از Burger King به ارمغان می آورد.

کیهان نامرئی

کیهان نامرئی به تازگی استقبال کرد دانل هویت و جوی بوکاداکیس به هیئت مدیره آن این دو از دانش و تجربه صنعت خود برای ارائه تخصص در سراسر چشم انداز سرگرمی دیجیتال استفاده خواهند کرد.