در اینجا آمده است که چه چیزی برای این برندها در مورد پایداری کار می کند

برای برخی از برندها، آب و هوا از زمان پیدایش آنها مورد توجه بوده است.

اکنون، از آنجایی که بازاریابان از همه بخش‌های مختلف به دنبال ایجاد شیوه‌های پایدارتر در کار خود هستند، کاربران اولیه تخصص کسب کرده‌اند که می‌تواند به CMO‌های تازه وارد در این فضا کمک کند تا از اشتباهات، دام‌ها یا گام‌های اشتباه اجتناب کنند. اورلاندو بائزا، مدیر عامل شرکت Flock Freight و جیمی گرش، مدیر عامل Rothy’s، به جنی رونی از Adweek در انجمن رهبری پایداری روز پنجشنبه پیوستند تا آنچه را که از گنجاندن پایداری در اهداف تجاری خود آموخته اند به اشتراک بگذارند.

همانطور که رشد می کنید به پایداری وفادار بمانید

همانطور که بازار به طور فزاینده ای بر روی پایداری متمرکز می شود، شرکت هایی مانند Rothy’s و Flock Freight که از ابتدا پایداری را در هسته خود داشتند، نشان می دهند که چگونه تعهد به مسئولیت زیست محیطی می تواند یک تمایز کلیدی در یک مقوله چالش برانگیز و رقابتی باشد.

مصرف کنندگان کاملاً بر اساس اینکه کدام برندها از چیزهایی که در زندگی آنها برایشان مهم است حمایت می کنند تصمیم می گیرند.

Orlando Baeza، CMO، Flock Freight

به گفته Gersch، Rothy’s که به دلیل کفش های ساخته شده از پلاستیک بازیافتی شناخته شده است، به طور مداوم در حال نوآوری است تا بر پایه پایداری خود بسازد. این کار را از طریق طرح‌هایی مانند گزینه‌های بازیافت در فروشگاه انجام می‌دهد که در آن مصرف‌کنندگان می‌توانند Rothy’s خود را بازیافت کنند تا کفش‌های بازیافتی دوبل تولید کنند.

او گفت: “بخشی از ابتکارات رشد بدیهی است که کسب و کار را از محصول اصلی از طریق تجربیات ما، ایجاد کانال ها و توزیع رشد می دهد.” بخش دیگری که ارزش پایداری به دلیل اهمیت آن در تمایز نام تجاری دارد، این است که چگونه به ساخت آن ادامه دهیم و آن را به بخش کلیدی نحوه انجام تجارت خود تبدیل کنیم؟ این بسیار در نحوه انجام کسب و کار ما در هر روز تعبیه شده است، و این مهم در هر کارکردی از بازاریابی گرفته تا زنجیره تامین تا تجارت است. این یک چیز دیگری نیست، بلکه بخش اصلی نحوه انجام تجارت ما است.

پایداری به عنوان مسیری برای وفاداری

در فضای آگاهانه اجتماعی امروزی، مصرف‌کنندگان به‌طور فزاینده‌ای به سمت برندهایی گرایش پیدا می‌کنند که با ارزش‌های آن‌ها و دلایل حمایتی که برایشان مهم است، همسو هستند. با ادامه تغییر رفتار مصرف کننده، شرکت ها باید استراتژی های خود را برای تمرکز بر ایجاد وفاداری طولانی مدت با مشتریان خود تطبیق دهند.

بائزا گفت: «آنچه که ما می دانیم این است که امروزه مصرف کنندگان کاملاً تصمیم می گیرند که از کدام برندها حمایت کنند، بر اساس اینکه کدام برندها از چیزهایی که در زندگی آنها برای آنها مهم است حمایت می کنند. وقتی در مورد سودآوری و ارزش طول عمر هر مصرف کننده هر محصولی از هر صنعتی صحبت می کنید، می توانید مستقیماً آن را با وفاداری مرتبط کنید. بنابراین، هر برندی باید به فکر وفاداری باشد. این راهی برای ایجاد وفاداری است.»

Baeza تاکید می کند که برای بازاریابان بسیار مهم است که شیوه های پایدار را اتخاذ کنند و از تلاش های پایداری یا اهداف ESG شرکت های بزرگتر احساس ترس نکنند. او پیشنهاد می‌کند که به جای مقایسه خود با این شرکت‌ها، بازاریابان باید بر برداشتن گام‌های کوچک اما مؤثر به سمت پایداری تمرکز کنند و از جایی که هستند شروع کنند و از آنجا بسازند.