تسریع سفر پایداری در میان بادهای منفی اقتصادی

فشارهای رکودی بودجه برندها را فشرده می کند. در نتیجه، بازاریابان باید تصمیمات سختی را برای انجام تعهدات مرتبط با پایداری و رسیدن به اهداف کاهش انتشار در سال جاری اتخاذ کنند. بازاریابان ارشد Reckitt و Merrell به Kathryn Lundstrom ویرایشگر پایداری Adweek پیوستند تا در مورد نحوه کار آنها در کنار همتایان پایداری خود برای حفظ مسائل آب و هوایی در سال 2023 صحبت کنند.

قلب کتاب بازی برند

Fabrice Beaulieu، مدیر ارشد بازاریابی، پایداری و امور شرکتی Reckitt، دیدگاه خود را در مورد انتظارات در حال تحول مصرف کنندگان و نقش پایداری در رشد شرکت های کالاهای مصرفی به اشتراک گذاشت.

فکر می‌کنم گاهی اوقات ممکن است به دلیل بزرگی چالش احساس فلج کنیم.

جنیس تنانت، مدیر ارشد مالی، مرل

او توضیح داد: “ما همیشه با آنچه مردم به عنوان بازاریاب می خواهند شروع می کنیم – ما وجود داریم تا به نیازهای مردم خدمت کنیم و انتظارات آنها را برآورده کنیم.”

وقتی صحبت از پایداری می شود، انتظارات مردم به سرعت در حال رشد بوده است. به بیان ساده، آن‌ها دو چیز از ما می‌خواهند: محصولات پایدارتر و مارک‌هایی که به طور مثبت به جامعه کمک می‌کنند – مارک‌هایی که قدم بر می‌دارند و کارهای مثبت انجام می‌دهند. شما می توانید از طریق نوآوری و ارتباطات، دو محرک اصلی رشد برای شرکت های کالاهای مصرفی، به این مهم دست یابید.

غلبه بر چالش ها و تقویت پیشرفت

در عصری که با چشم‌انداز اقتصادی چالش‌برانگیز و بودجه‌های فشرده مشخص شده است، برای برندها بسیار مهم است که به اهداف پایداری خود متعهد بمانند و اجازه ندهند این چالش‌ها بر تلاش‌های آن‌ها سایه افکند. جنیس تنانت، مدیر ارشد بازاریابی مرل، اهمیت ترس از برداشتن اولین قدم‌های کوچک برای تشویق سفر پایداری خود را برجسته نمی‌کند.

او گفت: “این یک تعهد بزرگ است که همه ما در حال انجام آن هستیم – مهم نیست در چه صنعت یا فضایی هستید.” «من فکر می‌کنم گاهی اوقات می‌توانیم به دلیل بزرگی چالش احساس فلج کنیم. در مرل، ما در مورد اهمیت کنار گذاشتن، یک قدم در یک زمان صحبت می کنیم.

او از برندها خواست تشخیص دهند که هیچ راه حل آسان یا رویکردی یکسان برای پایداری وجود ندارد.

او گفت: «ما این واقعیت را می‌شناسیم و می‌پذیریم که در این مسیر شکست خواهیم خورد. اما تا زمانی که چشممان به تعهد آینده‌ای که انجام می‌دهیم، داشته باشیم و به سمت آن پیشرفت کنیم – نه لزوماً کمال – این چیزی است که اهمیت دارد.

ملاقات با مصرف کنندگان در جایی که هستند

Beaulieu موافقت کرد که حتی اگر امروزه مصرف کنندگان به طور فزاینده ای از تأثیر خریدهایشان بر محیط زیست آگاه هستند، آنها نمی خواهند بین پایداری و عملکرد معاوضه ایجاد کنند. او گفت که برداشتن گام‌های کوچک به سمت پایداری، مزیت دیگری برای برندها دارد و به آنها اجازه می‌دهد تا تجربه‌ای بی‌نظیر را برای مصرف‌کنندگان فراهم کنند.

او توضیح داد: «به عنوان مثال، اگر قرص‌های ظرفشویی را در یک کیسه بفروشید و آن کیسه از پلاستیک به کاغذ و کمی پلاستیک تبدیل شود و هیچ چیز دیگری تغییر نکند، بدون درز است و این چیزی است که مردم از آن استقبال می‌کنند. اما اگر بسته بندی را به طور کامل تغییر دهید و باز کردن آن بسیار سخت تر و استفاده از آن پیچیده تر است، این یک معامله بزرگ است. مصرف کنندگان در مورد آن احساس مثبتی ندارند.»