در اینجا آمده است که چه چیزی برای این برندها در مورد پایداری کار می کند

او گفت: «فرصت در اینجا این است که مبتکر شویم. چیزهایی که به نفع شما هستند را انتخاب کنید – اهداف ESG، وفاداری مصرف کننده، فرصت های سودآوری – و راهی بی اصطکاک برای معرفی یک مفهوم یا یک پایلوت پیدا کنید، آن را راه اندازی کنید. حتی اگر کوچک باشد، مکالمه را شروع می کند. موفقیت این راه‌اندازی می‌تواند مکالمه بزرگ‌تری برای مقیاس بیشتر ایجاد کند.

به این ترتیب همه چیز در طول زمان به بادکنک و گلوله برفی ادامه می‌دهد.»