آنچه بازاریابان باید درباره کمپین مسابقه تا صفر سازمان ملل بدانند

بازاریابان در سال 2023 با چشم انداز پایداری جدیدی روبرو هستند.

مسابقه تا صفر، یک کمپین تحت حمایت سازمان ملل برای حمایت از تلاش‌ها برای رسیدن به انتشار خالص کربن صفر تا سال 2050، دستورالعمل‌های خود را در ژوئن امسال به‌روزرسانی می‌کند. به‌روزرسانی شامل توصیه‌های جدیدی برای کسب‌وکارها در مورد افشای مشتری و انتشارات آگهی‌شده است. در جریان انجمن رهبری پایدار Adweek در روز پنجشنبه، Futerra’s Solitaire Townsend و Gaby Sethi از Assembly Global با جیمسون فلمینگ از Adweek به گفتگو نشستند تا در مورد معنای این تغییرات برای آژانس های سراسر جهان صحبت کنند.

پایداری در تبلیغات

مسابقه تا صفر با هدف ایجاد مسیری برای بازیگران غیردولتی، مانند مشاغل و افراد، برای پیوستن به توافقنامه پاریس و انجام اقدامات معنادار در حمایت از هدف خود برای رسیدن به انتشار خالص کربن صفر است.

Solitaire Townsend، راه حل اصلی و یکی از بنیانگذاران Futerra، اخیراً اولین بازاریاب است که بخشی از گروه کاری است که قوانین و معیارهای The Race to Zero را بررسی می کند تا اطمینان حاصل کند که آنها مطابق با آخرین استانداردها و شیوه های صنعت هستند.

اگر می‌خواهیم ادعا کنیم که کارمان کار می‌کند، پس باید مسئولیت‌هایی را نسبت به تأثیرات زیست‌محیطی بپذیریم.

Solitaire Townsend، یکی از بنیانگذاران Futerra

ما به دنبال راهنمایی برای ارائه به صنعت خدمات حرفه ای هستیم، زیرا اگرچه ردپای ما مهم است، و ما هم داریم، اما بسیار ناچیز است. ردپای یک آژانس متوسط ​​از متوسط ​​مهدکودک شما کمتر است. اثر مغز ما جایی است که تاثیر ما بر آن است. مسابقه تا صفر به شدت آن را تشخیص داد. بنابراین آنها مجموعه جدیدی از راهنمایی ها را برای تبلیغات، بازاریابی و سایر خدمات حرفه ای ایجاد کردند.

معیارهای جدید در ماه ژوئن اجرایی می شود.

تاثیر افزایش مصرف

فروش پر رونق، افزایش سفارشات و حمل و نقل سریع چه تاثیری بر محیط زیست دارد؟ به گفته تاوسند، زمان آن فرا رسیده است که بازاریابان این موضوع را بیابند – و به سهم خود پاسخگو باشند. او تاکید می کند که دیگر فقط به نتیجه نمی رسد. این در مورد تاثیر است.

او گفت: «سازمان ملل به تأثیر محصول شما علاقه مند است. بنابراین، تأثیر تبلیغات – دلیل وجود تبلیغات – داشتن یک نتیجه قابل اندازه گیری است که اغلب فروش است. چه کسی مسئول کربن آن افزایش فروش است؟ شما باید به عنوان یک آژانس تبلیغاتی، بخشی از مسئولیت افزایش فروش را بر عهده بگیرید. این مسئولیتی را بر دوش ما می گذارد. تاونسند گفت: اگر می‌خواهیم ادعا کنیم که کارمان کار می‌کند – که ما در واقع در افزایش فروش موثر هستیم – پس باید تا حدودی مسئولیت تأثیرات زیست‌محیطی را بر عهده بگیریم.