پارامونت اواخر سال گذشته صنعت تلویزیون را غافلگیر کرد، زمانی که اعلام کرد از رویداد هفته پیشروی چند دهه خود در سالن کارنگی صرفنظر می کند.
به جای این رویداد، جان هالی، مدیر فروش تبلیغات، گفت که این شرکت در ماه آوریل میزبان یک سری از “جمعیت های صمیمی و تاثیرگذار” برای شرکای آژانس و مشتریان اصلی خود خواهد بود.
اکنون، شامهای اولیه پارامونت بالاخره در راه است، و این شرکت نگاهی انحصاری به Adweek در داخل آن داد.
برای این رویدادها که طی دو هفته در پایان آوریل برگزار میشوند، این شرکت کارخانه چلسی در نیویورک را تغییر داد تا جایگاه نام تجاری «محبوب است پارامونت» خود را به نمایش بگذارد.
کمپین تجاری «محبوب است پارامونت» که در ماه مارس راه اندازی شد، بر توانایی شرکت برای ایجاد محتوای محبوب در مجموعه برندها و دارایی های چندپلتفرمی خود تمرکز دارد.
پس از ورود، این شرکت اشاره کرد که مهمانان قبل از ورود به یک فضای نمایشگاهی غوطه ور که شامل جوایز، وسایل و لباس های نمادین از سراسر مجموعه شرکت است، نمای ساختمان را می بینند که برند پارامونت را به تصویر می کشد. صفحه های ویدئویی نیز یادگاری ها را در عمل به نمایش می گذارند.

در میان مصنوعات، مهمانان میتوانند The Price is Right Wheel، جوایز BET، جوایز انتخاب کودکان نیکلودئون (KCAs)، جوایز گرمی و جوایز تونی را ببینند. و این شرکت حتی جایزه لومباردی NFL را به نمایش گذاشته است، زیرا CBS در سال 2024 Super Bowl را پخش خواهد کرد.
شرکت کنندگان همچنین می توانند زین و کمند کوین کاستنر از یلوستون و کلاه ایمنی و ژاکت بمب افکن تام کروز را از فیلم Top Gun: Maverick ببینند.
در یک نمایش، شرکت لباسهایی را به نمایش میگذارد که شامل «پیشتازان فضا» در طول سالها، با شخصیتهای ژان لوک پیکارد، کریستوفر پایک و مایکل برنهام همگی نشان داده میشوند.