غذاهای غیرممکن از گرایش غذاهای کوچک به سمت اعتبارهای اکو حرکت می کند

یک جفت دست تقلبی نوجوان در راه سرو کردن یک همبرگر کاملاً پر به اندازه ناخن صورتی انسان، کیسه‌ای کوچک از مواد غذایی را باز می‌کند.

طرفداران گرایش غذاهای کوچک فوراً این مته را تشخیص خواهند داد: پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و تیک‌تاک با شام‌های کوچکی که به‌خاطر ارزش سرگرمی جذابشان پخته و سرو می‌شوند، پر شده‌اند.

این وعده غذایی خاص از غذای غیرممکن می آید و به وسواس اینترنت به عنوان محور اصلی کمپین روز زمین آن می چسبد. هدف این کار، از دیلویت دیجیتال، ترسیم یک خط مستقیم بین ظرف به اندازه عروسک و ردپای محیطی سبک این برند است.

چندین تیزر ویدیوی کوتاه آمارهای سازگار با محیط زیست را نشان می دهند که می گویند Impossible 92٪ آب کمتر، 96٪ زمین کمتر و 91٪ انتشار گازهای گلخانه ای کمتر از گوشت گاو حیوانی برای تولید مصرف می کند.

اضافه شدن دست‌های لیلیپوتی – وسایل پلاستیکی با طیف متنوعی از رنگ‌های پوست – تصویر را کامل می‌کند. همچنین یک ویدیوی قهرمان با اینفلوئنسر انسانی در پشت حساب Outdoor Mini Cooking در حال آماده کردن یک میان وعده کوچک وجود دارد.

لزلی سیمز، مدیر ارشد بازاریابی و خلاق Impossible، به Adweek گفت: «ما می‌خواستیم آموزش دهیم، اما آن را مانند یک درس نباشیم. و ما فقط از یک روند رو به جلو نیستیم زیرا فکر می‌کردیم که خوب باشد. این یک روش کاملاً مفهومی است که پیام ما را با یک روند تطبیق دهیم و در جایی ظاهر شویم که قبلاً چشم‌ها وجود دارد.»

“سوپر کاسه” برای غذاهای گیاهی

سیمز که روز زمین این آخر هفته را «سوپر کاسه ما» نامید، گفت که این برند می‌خواهد به مشتریان کمک کند تا ارتباط بین صفحه و سیاره را بهتر درک کنند. بسیاری از مردم – 83٪ به طور کلی و 86٪ از نسخه ی نمایشی 18 تا 34 ساله – به کانال های اجتماعی برای مشاوره در مورد سبزتر زندگی کردن، در Per Impossible مراجعه می کنند.

رشته خلاقانه‌ای که از طریق ویدیوهای «آشپزخانه کوچک» می‌گذرد، به خرید رسانه‌ها در این آخر هفته گسترش می‌یابد، و این شرکت کوچک‌ترین تبلیغات ممکن را در نیویورک تایمز، لس آنجلس تایمز، هیوستون کرونیکل و شیکاگو تریبون اجرا می‌کند. تنها چند اینچ قد دارد.

اگرچه کلیپ‌های سبک آشپزخانه نزدیک به ۲ میلیارد بازدید در TikTok جمع‌آوری کرده‌اند، با بیش از ۴۰،۰۰۰ ویدیو در اینستاگرام، روندی که ریشه در ژاپن دارد و بیش از پنج سال پیش آغاز شده است، طبق گفته شرکا، هیچ نشانه‌ای از کندی ندارد.

کنی گلد، مدیر شرکت دیلویت دیجیتال، به Adweek گفت: «به نظر می‌رسید که یک لحظه طبیعی برای ورود غیرممکن به نظر می‌رسید. این نشان می‌دهد که می‌توانید محتوای اجتماعی بسیار ساخته‌شده‌ای داشته باشید که همچنان برای کانال‌هایی مانند TikTok ظاهری بی‌نقص و ارگانیک داشته باشد.»

سیمز، یکی از آلومس های Deloitte که کنسرت Impossible خود را در اوایل امسال آغاز کرد، گفت که کار روز زمین پیشروی یک کمپین تابستانی قابل توجه است که همزمان با فصل سنتی کباب کردن است.