داخل شام‌های جلویی «با تأثیر بالا، صمیمی» پارامونت

تصویر
لباس های Star Trek در طول سال ها.پارامونت

علاوه بر نمایشگرهای فراگیر که IP پارامونت را به نمایش می‌گذارد، این شرکت همچنین خاطرنشان کرد که در این شب برخی از استعدادها و همچنین سرگرمی‌های موسیقی نیز وجود خواهد داشت.

برخلاف نمایش یکباره در نیویورک، این شرکت همچنین مکالمات را با شرکای آژانس و مشتریان در شیکاگو و لس آنجلس در هفته های آینده خواهد آورد.

به طور کلی، پارامونت خاطرنشان کرد که مزیت مدل آن، برخلاف یک نمایش بزرگ و مجلل در طول رویداد تبلیغاتی معمول ماه می، توانایی آن در بحث در مورد تجارت رسانه ای از طریق گفتگوهای عمیق با مشتریان و شرکا است. این رویدادها همچنین سهم بیشتری از صدای شرکت را پیش از یک هفته پرجمعیت جلوتر می دهد.

تصویر
زین و کمند جان داتون/کوین کاستنر.پارامونت

هالی در ماه مارس این نکته را تکرار کرد که سهم بیشتری از صدا داشت. پس از اینکه پارامونت رسماً از زمان‌بندی معمول عصر چهارشنبه خود در هفته اولیه خارج شد، هر دو YouTube و Netflix با ارائه‌های خود وارد عصر چهارشنبه شدند.

هالی با انعکاس رویدادهای یوتیوب و نتفلیکس گفت: «من کاملاً مطمئن هستم که اگر آنجا می ماندیم این اتفاق برای ما می افتاد. برای ما، این در مورد این است که بتوانیم زمان با کیفیتی را در قالبی گسترده سپری کنیم و بحثی عمیق تر داشته باشیم.

اگرچه پارامونت تنها ناشر بزرگی بود که سال گذشته اعلام کرد که ارائه‌های سنتی هفته قبل را ترک می‌کند، اما CW از آن زمان به‌عنوان پیشگام شرکت عمل کرده است. در اوایل این هفته، این شبکه اعلام کرد که از ارائه معمول صبح پنجشنبه خود خارج می شود و در عوض یک رویداد مطبوعاتی برای اعلام ترکیب پاییز خود برگزار می کند.

البته، زمان نشان می‌دهد که شرکت‌کنندگان چگونه به تجربه همه‌جانبه «محبوب است پارامونت» واکنش نشان می‌دهند و آیا روند دور شدن از هفته پیش رو نیز محبوب‌تر می‌شود.