آماده‌سازی پارامونت برای Writers Strike، ضرر می‌کند

باکیش گفت: «به استثنای مواردی مانند اواخر شب، مصرف‌کنندگان واقعاً برای مدتی متوجه چیزی نمی‌شوند. به آن طیف وسیعی از واقعیت و بدون فیلمنامه را اضافه کنید، جایی که ما قطعاً یک رهبر و همچنین ورزش هستیم، و این تأثیری ندارد. در صورت لزوم می‌توانیم در این زمینه‌ها کارهای بیشتری انجام دهیم.»

جدول اکران آینده پارامونت شامل چهار فیلم فرنچایز است، از جمله قسمت‌های بعدی Transformers و Mission: Impossible. نمایش بعدی تیلور شریدان، عملیات ویژه: شیر، نیز در راه است.

باکیش اولین مدیر اصلی رسانه ای بود که به طور علنی در مورد اعتصاب صحبت کرد که اکنون وارد سومین روز خود شده است. نویسندگان در نیویورک و لس آنجلس، از جمله در خارج از دفتر مرکزی پارامونت، دست به اعتراض زده اند.

مدیرعامل احتمالا آخرین نفری نخواهد بود که در مورد اعتصاب اظهارنظر می کند. کمپانی برادران وارنر دیسکاوری درآمد خود را در روز جمعه گزارش خواهد کرد و باب ایگر و دیزنی هفته آینده به فروش خواهند رسید.

فصل پیش رو

پارامونت اواخر سال گذشته با خروج از هفته اول سال 2023 و کنار گذاشتن حضور معمول خود در Carnegie Hall به نفع صرف شام مشتریان کوچکتر، موجی را به راه انداخت.

به گفته باکیش، این شرکت اکنون 9 رویداد اولیه را به پایان رسانده است.

باکیش گفت: “ما در قالب جدیدی هستیم که به شدت با مشتریان ما در اتاق طنین انداز شد.” و افزود که مشتریان دوست داشتند که رویدادها گروه های خریدار خاصی را هدف قرار دهند.

باکیش گفت: «این با مدل قدیمی یک رویداد ارائه بزرگ و سپس یک مهمانی بزرگ بعد از آن در تضاد است – دیگر واقعاً مؤثر نیست. ما این کار را زودتر انجام دادیم، و این به وضوح برای ما بهتر است. و کارآمدتر است، زیرا در مجموع هزینه آن بسیار کمتر از مدل قدیمی است.