توییتر قوانین تبلیغات شاهدانه را به واکنش‌های مختلط گسترش می‌دهد

مدت کوتاهی پس از اجرای اولین تبلیغات پولی خود در توییتر در بهار امسال، شرکت کنگلومرای شاهدانه Curaleaf تا 300 درصد طرفداران خود را در بالون پلتفرم مشاهده کرد در حالی که رقیب Trulieve 214 درصد در ترافیک وب خود افزایش یافت.

رهبران ارشد هر دو شرکت از توانایی جدید خرید رسانه در کانال اجتماعی محبوب اما مشکل‌ساز استقبال کردند که در ماه فوریه به عنوان اولین پلتفرم جریان اصلی برای پذیرش تبلیغات از بازاریابان علف‌های هرز شروع به کار کرد.

جینا کالینز، افسر ارشد بازاریابی، که به Adweek گفت که «این تنها شروع» رابطه نوپا است، گفت: بازاریابی Trulieve “از قبل شروع به تغییر ادراکات و عادی سازی مصرف حشیش کرده است.”

با نتایج و واکنش هایی مانند این، ممکن است به راحتی بتوان فرض کرد که آزمایش توییتر یک موفقیت شگفت انگیز است. با این حال، به گفته بسیاری از برندهای حشیش که دستورالعمل‌های اولیه توییتر را بسیار محدودکننده و گیج‌کننده می‌خواندند، زودرس است، با داده‌های اندک برای توجیه هزینه و پشتیبانی ناچیز در مسیریابی این فرآیند.

این نوع «بازخورد معنی‌دار» مجموعه‌ای از قوانین را ایجاد کرده است، به طوری که توییتر هفته گذشته اعلام کرد که «فرصت‌های بیشتری» برای صنعت حشیش ایجاد می‌کند، طبق پست وبلاگ به‌روز شده این شرکت که توسط مدیر فروش و شراکت حشیش، Alexa Alianiello توییت شده است.

خط مشی توییتر – دو را در نظر بگیرید – می‌گوید که بازاریابان علف‌های هرز اکنون می‌توانند در بخش‌های بیشتری از کشور، در بازارهای پزشکی و تفریحی تبلیغ کنند و ممکن است محصولات خود را برای اولین بار نشان دهند، البته تا زمانی که کالاهای دارای تیغه THC در بسته‌بندی بسته‌بندی شوند.

پس مشکلات حل شد؟ نه دقیقا.

پیشگامانه اما “ضد اقلیم”

در حالی که هنوز اهمیت باز بودن جدید توییتر را فریاد می زنند – اپتیک ها مهم هستند زیرا حشیش غیرقانونی فدرال همچنان به مبارزه با کلیشه های قدیمی و ممنوعیت های تبلیغاتی ادامه می دهد – بسیاری از بازیگران صنعت متقاعد نشده اند که توییتر سرمایه گذاری خوبی است.

جف راگوین، مدیر ارشد بازرگانی شرکت بازاریابی داده Fyllo، به Adweek گفت: «همه ما وقتی پلتفرم باز شد، هیجان‌زده شدیم. اما معلوم شد که ضد اقلیم است.»