چگونه تبلیغ کنندگان بریتانیایی برای تاج گذاری آماده شده اند

این یکی از بزرگترین رویدادهای بریتانیا در سال جاری است، اما علیرغم پوشش تلویزیونی، رادیویی و رسانه های دیجیتال، تعداد کمی از تبلیغات در اطراف تاجگذاری پادشاه چارلز سوم به خود جلب خواهد کرد. اما این مانع از تلاش برندها نشده است.

تاج گذاری بسیار متفاوت از پادشاهان قبلی خواهد بود، و در حالی که تعطیلات آخر هفته در سراسر کشور است، شادی و جشن احتمالا خاموش می شود. این مراسم یک مراسم بسیار قدیمی خواهد بود و در مقابل نسل های مختلفی که هرگز چیزی شبیه به آن ندیده اند اجرا می شود. و این احساس نسبت به تاجگذاری ملکه الیزابت دوم در سال 1953 بسیار تغییر کرده است.

بر اساس تحقیقات Hall & Partners که با 2000 نفر در بریتانیا و ایالات متحده مصاحبه کرد، نزدیک به یک سوم آمریکایی ها (29٪) و 23٪ از بریتانیایی ها احساس می کنند که سلطنت منسوخ شده است. همین تعداد از آمریکایی‌ها نیز معتقدند خانواده سلطنتی در کنار 20 درصد بریتانیایی‌ها از ارتباط خارج شده‌اند.

این به دنبال موج عمومی غم و احترام پس از درگذشت ملکه در سال گذشته است که باعث شد بریتانیا بیش از یک هفته را در سوگ سپری کند و میلیون‌ها نفر به روش خود (از جمله ساعت‌ها صف کشیدن برای مشاهده جسد ملکه در حالت خوابیده) ادای احترام کنند. در ابی وست مینستر).

بر اساس نظرسنجی شرکت تحقیقاتی YouGov، اکثریت بریتانیایی ها (70 درصد) بر اساس نظرسنجی از 2605 بزرگسال بر این باورند که ادای احترام به پادشاه صرفاً فرصت های روابط عمومی است. کمتر از 1 از هر 10 (9٪) فکر می کنند که برندها صادقانه می خواهند به پادشاه احترام بگذارند، که به دنبال تحقیقاتی بود که منفی مشابهی را در مورد احترام برندها به ملکه فقید در سال گذشته نشان داد.

طبق گزارش Sprinklr، یک پلتفرم مدیریت تجربه مشتری که تعامل رسانه‌های اجتماعی را ردیابی می‌کند، تاج گذاری بیش از ۱.۸ میلیون بار پیش از مراسم ۶ مه نام برده شده است – در حالی که احساسات ضد سلطنتی حتی بلندتر بوده و #NotMyKing 2.65 میلیون بار ذکر شده است.

اما باندینگ هنوز بیرون است و یادگاری های ارزان قیمتی که چهره شاه چارلز با شکوه به نظر می رسد اکنون بر روی فنجان های چای و بشقاب ها در سراسر زمین ظاهر می شود. و تبلیغات هم خیلی عقب نیست.

فرمان تاج گذاری به تبلیغ کنندگان

هنگامی که تاریخ تاج گذاری تایید شد، ناظر تبلیغات بریتانیا، اداره استانداردهای تبلیغات (ASA) به سرعت قوانین مربوط به نمایش تجاری سلطنت را تشریح کرد.

قانون اصلی این است که “اعضای خانواده سلطنتی نباید بدون اجازه قبلی در ارتباطات بازاریابی نشان داده شوند یا نام برده شوند.” هری و مگان خوشحال خواهند شد.