در رویداد هفته پیشروی یوتیوب امروز از مرکز لینکلن، پلتفرم ویدیویی میخواست تاکید کند که نه تنها حق پخش در بین شبکههای تلویزیونی را دارد، بلکه بهترین گزینه برای دسترسی است.
“این مکانی است که در آن [advertisers] شان داونی، رئیس بخش فروش گوگل و یوتیوب، به Adweek گفت: میتوانند برندهای خود را بسازند زیرا این مکانی است که مردم برای تماشای آن میآیند. داونی به ارقام اخیر نیلسن اشاره کرد که یوتیوب رتبه اول پربیننده ترین پلتفرم استریم در ماه آوریل بوده است.
یوتیوب کمتر بر برنامههای تلویزیونی خاص متمرکز بود، اگرچه برنامههای NFL Sunday Ticket را برجسته کرد. علاوه بر این، این پلتفرم سازندگانی مانند Mr.Beast را پشت سر بازی های NFL خواهد آورد.
وضعیت این شرکت به عنوان یک پلتفرم محتوای تولید شده توسط کاربر، امسال به عنوان یک دارایی خاص عمل کرد، زیرا یوتیوب یک مجری نادر در هفته بود که با فشارهای اعتصاب انجمن نویسندگان آمریکا مواجه نشد، اگرچه این امر مانع از برنامه ریزی معترضان برای راهپیمایی بیرون نشد. به هر حال رویداد
با این حال، یوتیوب به دیگر موارد اولیه، از جمله پر کردن صحنه با استعدادهای بزرگی مانند جیکوب کولیر، آملیا دیمولدنبرگ، راجر گودل، کمیسیونر NFL و اجرای دوجا گربه عمل کرد.
یوتیوب بهجای معرفی نمایشهای جدید یا برنامههای پنجشنبه شب، از این رویداد برای اعلام قالبهای تبلیغاتی جدید استفاده کرد. این پلتفرم در حال بازگرداندن اسلات های تبلیغاتی غیرقابل رد شدن 30 ثانیه ای به YouTube Select است که در سال 2018 آن را حذف کرده بود.
این قالب در سراسر YouTube Select در دسترس خواهد بود، فهرستی از محتوایی که در میان 5٪ از پربازدیدترین و جذاب ترین محتوای YouTube قرار دارد. این تبلیغ 30 ثانیه ای جایگزین دو ویدیوی 15 ثانیه ای خواهد شد که در حال حاضر در محتوای ویدیوی YouTube Select CTV موجود است.
داونی به Adweek گفت: «ما کار را برای تبلیغکنندگانی که معمولاً از تلویزیون خطی استفاده میکنند آسانتر میکنیم تا در YouTube تبلیغ کنند. .
علاوه بر نقاط 30 ثانیه ای، یوتیوب تبلیغاتی را در زمانی که کاربران ویدیوها را متوقف می کنند، معرفی می کند که با فرمت ایستا شروع می شود.