تبلیغات انتخابی فوراً در دسترس خواهند بود و آزمایشی برای توقف تبلیغات بعداً در سال 2023-2024 آغاز خواهد شد.
داونی گفت: «ما با آن بازی خواهیم کرد و در کنار برندها یاد خواهیم گرفت و سپس محصولات قطعی تری را به بازار عرضه خواهیم کرد.
ناشران دیگر، مانند Hulu، فرمتهای مکث را راهاندازی کردهاند، اگرچه تبلیغکنندگان واکنشهای متفاوتی نسبت به اثربخشی آنها داشتهاند.
دیوید میرسکی، مدیر گروه در آژانس MMI گفت: «از دیدگاه دسترسی و آگاهی از برند، تبلیغات مکث کار خوبی دارند، اما عالی نیستند. “آنها در فرصت داستان سرایی برند محدود هستند، اما قالب ارزشمندی را ارائه می دهند که مارک های شناخته شده می توانند از آن برای تثبیت خود در ذهن مصرف کننده استفاده کنند.”
میرسکی اضافه کرد که تبلیغات مکث می تواند با افزودن گزینه های صوتی و سایر گزینه های خلاقانه جذاب تر باشد.
یوتیوب در اوایل این ماه، در ارائه خود در NewFronts، همچنین از گسترش موجودی تبلیغات، با تمرکز بر Shorts، محصول ویدئویی کوتاه خود، خبر داد.