فانتزی در بیلبوردهای Lego DreamZzz وارد دنیای واقعی می شود

Lego DreamZzz، جدیدترین سریال تلویزیونی بر اساس اسباب بازی های کلاسیک، گروهی از بچه ها را دنبال می کند که متوجه می شوند می توانند به دنیای رویا سفر کنند. این شرکت در حال تبلیغ نمایش در 15 مه با یک کمپین چند رسانه ای است که هدف آن جلب همان حس شگفتی است.

آژانس خلاق داخلی گروه لگو آژانس لگو ما با استودیوی Amplify و Inertia برای توسعه بیلبوردهای سه بعدی آنامورفیک که شخصیت‌های این سری را از درگاه‌هایی که به درگاه‌های طلایی درخشان باز می‌شوند، به تصویر می‌کشند، همکاری کرد.

گربه جغد پرنده غول پیکر زیان بال های خود را در سیرک پیکادیلی لندن دراز می کند. یک ماشین قبل از تبدیل شدن به یک کروکودیل در میدان تایمز نیویورک زیپ می‌زند. و اسنک اسلایم سبز Z-Blob بر روی یک تکه پیتزا در شینجوکو، توکیو. هر سه انیمیشن با رهایی شخصیت ها از بیلبوردهایشان به پایان می رسد.

Jon Wicks، مدیر خلاق آژانس Lego ما به Adweek گفت: “نمایش Lego DreamZzz یک IP فانتزی گسترده است که بر روی گروهی از بچه های معمولی متمرکز شده است که متوجه می شوند هر چیزی که تا به حال رویای آنها دیده اند واقعی بوده است.”

با پیشرفت سریال، می بینیم که دنیای رویاها شروع به نفوذ به دنیای بیداری می کند و ما از بیلبوردهای سفارشی برای زنده کردن این لحظات با اجرای مجموعه ای از فرار موجودات رویایی جسورانه در سراسر جهان استفاده کردیم.

استفاده از فناوری آنامورفیک سه بعدی، وسیله ای عالی برای ارائه موجودات رویایی به گونه ای است که واقعی باشد و این امکان را فراهم می کند که حقیقتی در خیال وجود داشته باشد.

روایت‌های بیلبوردها به مجموعه‌ای از فعالیت‌های دیگر مرتبط با راه‌اندازی در املاک لگو مرتبط است.

بچه‌ها می‌توانند از برنامه Lego Life از ماه می تا آگوست استفاده کنند تا با پیدا کردن موجودات رویایی در حین کاوش در فروشگاه‌های Lego و وب‌سایت شرکت، جوایزی کسب کنند. پارک‌های موضوعی لگولند و مراکز اکتشاف، یک فیلم ۴ بعدی جدید بر اساس این نمایش اضافه کرده‌اند.

Lego DreamZzz بر روی جلد یک نسخه ویژه از Lego Life Magazine که در ماه ژوئیه منتشر می شود، خواهد بود که حاوی یک کمیک 16 صفحه ای Lego DreamZzz است. یک مجله اختصاصی دو ماهه Lego DreamZzz در اواخر سال راه اندازی می شود.