VisitBritain لهجه بریتانیایی آمریکایی ها را در زمینه توریسم قضاوت می کند

VisitBritain با اینفلوئنسرها کار می کند تا بازی را امتحان کرده و آن را در کانال های خود به اشتراک بگذارد. همچنین با مجله Vanity Fair برای اجرای مجموعه محتوایی «Talk British to Me» که ترافیک را به سمت بازی هدایت می کند، همکاری کرده است.

وب‌سایت VisitBritain فعالیت‌های مربوط به هر لهجه، مانند تجربه جانی واکر در ادینبورگ، اسکاتلند یا قایق‌سواری در آب سفید در ولز را برجسته می‌کند. VisitBritain همچنین با شرکای مختلف سفر از جمله هیلتون و کاخ‌های سلطنتی تاریخی همکاری می‌کند تا مشتریان را در طول سفر رزرو راهنمایی کند.

هر دو کمپین تا ژوئن اجرا خواهند شد و به تکامل خود ادامه خواهند داد. به عنوان مثال، VisitBritain اخیراً طعم هیس Majestea را به چای خود به مناسبت تاجگذاری پادشاه چارلز در 6 مه اضافه کرده است که در سفر دولتی وی به آلمان در ماه مارس ارائه شد.

VisitBritian همچنین قصد دارد این چای را در رویدادهای برنامه ریزی شده برای مراسم تاج گذاری و مسابقه آواز یوروویژن که از 9 تا 13 مه در لیورپول برگزار می شود سرو کند.

ویلکینسون افزود: “ما دو ماه واقعاً هیجان انگیز را در پیش داریم، بنابراین می خواهیم آن لحظات را در صحنه جهانی جشن بگیریم.”