VisitBritain لهجه بریتانیایی آمریکایی ها را در زمینه توریسم قضاوت می کند

بازدیدکنندگانی که به بریتانیا هجوم می‌آورند اغلب برای دیدن مکان‌هایی مانند کاخ باکینگهام یا بیگ بن به لندن می‌روند، اما سازمان گردشگری VisitBritain می‌خواهد نشان دهد که چیزهای بیشتری برای دیدن در سراسر کشور وجود دارد.

بازاریابی اخیر از VisitBritain که توسط آژانس Pablo London ایجاد شده است، از یک خط جدید چای و یک بازی موبایل مبتنی بر هوش مصنوعی برای نشان دادن تنوع مناطق و فعالیت‌های کشور استفاده می‌کند.

اما ویلکینسون، معاون مدیر بازاریابی جهانی VisitBritain، به Adweek گفت: «کشف تجربیات جدید و شگفت‌انگیز واقعاً در فهرست آرزوهای مخاطبان هدف ما قرار دارد. ما به دنبال این هستیم که نمادهای خود و آنچه بریتانیا به آن معروف است را به نمایش بگذاریم، اما همچنین جنبه کمتر شناخته شده ای از بریتانیا را نشان دهیم که مملو از آن تجربیات تازه و هیجان انگیز است که امیدواریم مردم را تشویق می کند تا امسال به جای یک روز از بریتانیا دیدن کنند.”

ماه گذشته، VisitBritain با برند چای کورنیش Tregothnan برای ایجاد «چای‌های بزرگ بریتانیایی کوروسی»، مجموعه‌ای از هفت چای که هر کدام جاذبه‌های بریتانیایی متفاوتی را به نمایش می‌گذارد، کار کرد. چای شکار هیولا دارای عسل آرام بخش مانوکا است که نشان دهنده دریاچه نس اسکاتلند است، در حالی که چای سرف از نمک دریای کورنیش برای الهام بخشیدن به بازدیدکنندگان برای رفتن به ساحل استفاده می کند.

برای توسعه طیف چای، VisitBritain محرک‌های برتر را برای مخاطبانی که کمپین در حال اجرا هستند – فرانسه، آلمان، اسپانیا و منطقه خلیج فارس – کشف کرد و سپس از داده‌ها برای اطلاع از طعم‌ها و ترکیب‌ها استفاده کرد.

کامیون‌های چای از بازارهای کلیدی بازدید کرده‌اند و نمونه‌هایی را به‌عنوان بخشی از یک کمپین چند میلیون پوندی ارائه می‌کنند که شامل تبلیغات اجتماعی و خارج از خانه در پاریس و مادرید است. به گفته ویلکینسون، این بازارها به این دلیل انتخاب شدند که قوی‌ترین نرخ بهبود پس از همه‌گیری را نشان دادند، به این معنی که بالاترین پتانسیل را برای بازدیدکنندگان بازگشتی دارند.

آمریکایی ها عاشق لهجه بریتانیایی هستند

VisitBritain کمپین دیگری را با تمرکز بر بازار ایالات متحده ایجاد کرد که بر اساس این بینش است که آمریکایی ها لهجه بریتانیایی را دوست دارند.

شرکت سازنده The Mill با استفاده از 500 مورد ضبط شده از بومیان لیورپول، نیوکاسل، اسکس، اسکاتلند و ولز، یک برنامه “Fake Brit Till You Make It” ایجاد کرد. کاربران می توانند تلاش خود را در لهجه ها امتحان کنند و در دقت آنها امتیاز بگیرند. سپس آنها تشویق می شوند تا برداشت های خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

ویلکینسون گفت: «آمریکایی‌ها عاشق لهجه بریتانیایی هستند. «بریتانیا یکی از بالاترین تراکم لهجه‌های مختلف را دارد که در سراسر جهان شنیده می‌شود. بسیاری از مخاطبان آمریکایی که ما به دنبال آنها هستیم، بسیاری از تلویزیون‌های واقعیت بریتانیا را تماشا می‌کنند، و آنها در حال حاضر به تنهایی در TikTok و Instagram لهجه‌ها را انجام می‌دهند.