زنی پسر خردسالش را در آغوش می گیرد، به او می گوید که روز خوبی داشته باشد و اتوبوس مدرسه اش را تماشا می کند. تنها در آن صورت، زمانی که او از دید او دور می شود، لبخندش محو می شود و چشمانش پر از اشک می شود.
او که بر احساسات غلبه کرده است، سعی می کند جلوی دوربینی را بگیرد که در حال ضبط لحظه است. با این حال، خیلی دیر است، زیرا با تمام شکوه خام خود اسیر شده است.
کمپین جدیدی از Teleflora با آن تکه چند ثانیه ای از محتوای تولید شده توسط کاربر آغاز شد. از آنجا به یک تبلیغ قهرمان 60 ثانیهای به نام «سختترین بخش: داستان عشقی تله فلورا» تبدیل شد که به روز مادر از دریچهای متفاوت از هنجار طبقهبندی نگاه میکند.
در حالی که این تبلیغ پیوندهای بین مادران و فرزندانشان را جشن می گیرد – که معمولاً در بازاریابی در تعطیلات بهاری است – تمرکز را به احساس تلخ و شیرین از بین بردن کنترل والدین معطوف می کند. سختترین بخش «آشفتگی روزانه، استرس و خستگی» در تربیت کودکان نیست، بهعنوان برند، رها کردن آنها برای بزرگ شدن است.
دانیل میسون، معاون بازاریابی این برند، به Adweek گفت: «این چیزی است که مادران همیشه آن را احساس میکنند، زیرا ما میخواهیم کودکانی را تربیت کنیم که مستقل باشند و در دنیا پیشرفت کنند، اما رها کردن آنها غیرممکن است. این یک حقیقت انسانی است که ما فکر میکردیم تبلیغات قبلاً آن را لمس نکرده بود.»
“مامان اتوبوس”
بینندگان «سختترین بخش» ممکن است «مامان اتوبوس» را شخصاً نشناسند، اما مطمئناً بسیاری از دیدن کوچولوی او برای اولین روز مدرسه، درد او را احساس خواهند کرد. سایر کلیپهای تبلیغاتی رویدادهایی مانند مراسم عروسی و تحرکات دانشگاهی را نشان میدهند که زندگی را تغییر میدهند، و در هر کدام، یک مادر مغرور به سختی آن را کنار هم نگه میدارد.
این کار از تیم داخلی Teleflora، آژانس شگفتانگیز، میآید که از خلاصهای از میسون و ویدیوی «مادر اتوبوس» که او در تحقیقاتش کشف کرده بود، کار میکرد.
خلاقها میتوانستند با بازیگران آموزشدیده فیلمنامهنویسی و فیلمبرداری کنند، اما تصمیم گرفتند از طرح کلی میسون استفاده کنند. مسیر UGC به دلیل صحت آن ارجحیت داشت، اما بدون چالش نبود.