میسون گفت که این رویکرد پیچیدهتر بود، زیرا برخی از نامزدهای معتبر برای مجوز در دسترس نبودند یا صاحبان IP نمیتوانستند پیدا شوند. اما تیمی که با Catch+Release کار میکردند، در نهایت چیزی را پیدا کردند که معتقدند نمونهای از مادران و بچهها و ترکیبی طبیعی از شادی و درد در نقاط عطف مختلف است.
میسون میگوید: «ما میخواستیم این حس قابل ربط باشد و زنان در سرتاسر کشور بتوانند با شخصی در آن مکان شناسایی شوند.»
“عشق با صدای بلند”
این تبلیغ دایره کامل پیام را می آورد و دسته گل های تازه این برند را با خط پایانی خود تبلیغ می کند: «این روز مادر، به او بگو که هرگز ترک نکردی». آژانس از یک مادر و پسر واقعی برای فریمهای نهایی استفاده کرد که با آیفون عکسبرداری شده بود تا با کیفیت DIY تبلیغ مطابقت داشته باشد.
میسون آن را یک “کمپین با قدرت مادر” نامید، زیرا او و بسیاری دیگر که در این کار دخیل بودند فرزندان خود را دارند و روی هر جزئیات متمرکز بودند – از موسیقی پسزمینه تا طراحی صدا.
«سختترین بخش» به تم «عشق با صدای بلند» برند ادامه میدهد، به این معنی که داستانهای عاشقانه غیرمتعارفی مانند روز ولنتاین را با یک معلم برجسته و کلاس سوم کلاس او تعریف میکند.
کمپین جدید توزیع رسانه ای گسترده ای خواهد داشت و Teleflora پس از عملکرد خوب کمپین فوریه در آنجا به TikTok باز می گردد. نسخه های قهرمان و کات داون نیز در یوتیوب، فیس بوک، اینستاگرام، تلویزیون متصل، دیجیتال و موبایل ظاهر خواهند شد.