Screenvision، دومین فروشنده بزرگ تبلیغات کشور در سینماها، در 23 می در نیویورک به تبلیغ کنندگان ارائه خواهد داد. موضوع: با قرار دادن تبلیغات در هزاران صفحه سینما، بازاریابان میتوانند دادههای دقیقتری از مخاطبان دریافت کنند و در عین حال مخاطبان عمیقاً درگیر را مجذوب خود کنند. فقط از نتفلیکس بپرسید.
شبکههای تلویزیونی متصل به رهبری نتفلیکس، آمازون پرایم و طاووس در سال 2022 با Screenvision در مقایسه با دوره قبل از همهگیری، زمانی که پلتفرمهای پخش ویدیو بهتازگی به عنوان یک نیروی خرید رسانه ظاهر میشدند، هزینههای خود را برای تبلیغات سینما دو برابر کردند.