حفظ زندگی دیجیتال و پروتزهای حساس تر

اوایل این هفته، گوگل اعلام کرد که قصد دارد حساب‌های شخصی را که بیش از دو سال فعال نبوده‌اند، در دسامبر آغاز کند. عکس‌ها، ایمیل‌ها و اسناد پیوست شده به حساب‌های غیرفعال همگی از بین خواهند رفت.

این اعلامیه به دنبال اعلامیه مشابهی از توییتر در هفته گذشته منتشر شد و متعهد شد که حساب‌هایی را که چندین سال غیرفعال بوده‌اند پاکسازی کند. این امر باعث ایجاد غوغا در بین افرادی شد که نمی خواهند اکانت عزیزان درگذشته خود حذف شود.

با پیشرفت‌هایی مانند ذخیره‌سازی ابری، ما این انتظار یا فانتزی را ایجاد کرده‌ایم که داده‌ها بی‌نهایت هستند و فضاهای دیجیتالی ما برای همیشه دوام خواهند داشت. چنین تغییراتی در سیاست ها یادآور این است که زندگی دیجیتالی ما چقدر شکننده است و چقدر کنترل کمی بر حفظ آنها داریم. داستان را کامل بخوانید.

-تیت رایان-موسلی

یک پوست الکترونیکی نرم روشی را تقلید می کند که پوست انسان می تواند اشیا را حس کند

اخبار: یک پوست الکترونیکی نرم می تواند به افراد دارای پروتز اجازه دهد تا فشار و دما را حس کنند و به آنها کمک کند تا راحت تر با محیط اطراف خود تعامل داشته باشند. این شامل حسگرهایی برای اندازه گیری دما و فشار خارجی است که آن را به سیگنال های الکتریکی تبدیل می کند تا به مغز کمک کند تا تفاوت بین احساساتی مانند یک لمس نرم تر و یک دست دادن محکم یا یک توت فرنگی و یک سیب را تشخیص دهد.

چرا مهم است: فقدان بازخورد حسی یکی از اصلی‌ترین دلایلی است که افراد از استفاده از پروتز خودداری می‌کنند، زیرا باعث ناامیدی کاربران می‌شود. پوست‌های الکترونیکی انعطاف‌پذیر می‌توانند به پروتزهای بهتر منجر شوند و همچنین می‌توانند راه را برای روبات‌هایی هموار کنند که می‌توانند احساسات انسان‌مانند را احساس کنند. داستان را کامل بخوانید.