Donna Speciale در مورد اجتناب از تحولات اولیه مرتبط با اعتصاب

با مذاکراتی که پس از یک هفته پرمشغله آغاز شده است، Adweek به جلسات سنتی پس از مرگ خود با روسای فروش آگهی های ارائه شده ادامه می دهد.

مارک مارشال از NBCUniversal و ماریان گامبلی از فاکس کارها را شروع کردند و بعد از آن دونا اسپیال، رئیس فروش و بازاریابی تبلیغاتی TelevisaUnivision در ایالات متحده است.

برخلاف اکثر مجریان دیگر این هفته، رویداد TelevisaUnivision فهرست کاملی از استعدادهای روی صحنه را نشان داد، زیرا این شرکت تحت تأثیر اعتصاب انجمن نویسندگان آمریکا قرار نگرفته است. Speciale در مورد مکان جدید و سفر خود به مکزیکو سیتی برای یادگیری هنر فوتبال صحبت کرد – و اینکه چرا او ستاره این نمایش شد تا به بازاریابان در مورد مخاطبان اسپانیایی آموزش دهد.

مدیر اجرایی همچنین توضیح داد که چرا بازار ممکن است امسال به کندی حرکت کند و فاش کرد که آیا او واقعاً در آن ویدیوی مقدماتی مقابل اسطوره های فوتبال مکزیکی که با آنها روبرو شده بود گل زده است.

این مصاحبه برای طولانی بودن و وضوح ویرایش شده است.

Adweek: چند روزی از ارائه می گذرد. اکنون که به گذشته نگاه می کنیم، به چه چیزی افتخار می کنید؟
ویژه:
من فکر می‌کنم که ما واقعاً کار خارق‌العاده‌ای انجام دادیم که جامعه اسپانیایی تبار و تجربه، اشتیاق و فرهنگ مخاطبان اسپانیایی را زنده کرد. بسیاری از مشتریان اشتیاق و انرژی شرکت ما را احساس کردند، اما واقعاً آنچه را که مخاطب اسپانیایی تبار است، زنده کردند. آموزش زیاد بود. مردم فهمیدند که مخاطبان اسپانیایی چگونه می توانند تجارت خود را توسعه دهند. من معتقدم که ما آن را به شیوه ای واقعاً – آشکارا سرگرم کننده – اما مختصر نشان دادیم.

با رفتن به مقدمه، اولویت های اصلی شما در سال جاری برای ارائه چه بود؟
یکی، اهمیت مخاطب اسپانیایی و پتانسیل رشد برای کسب و کار مشتریان. دوم، مسیر رشد Vix و حرکت عظیمی که در سال گذشته داشتیم. شنیدن از مشتریانی که آشکارا به سمت مخاطبان ما متمایل شده‌اند، و شنیدن از خود مشتریان در مورد تأثیر آن در تجارت آنها و شنیدن مشتریان از سایر مشتریان. و فقط تعداد زیادی از اعلان‌های جدید با تمام امکانات ورزشی ما در سراسر جهان با فوتبال و فوتبال، که واقعاً هیجان‌انگیز است. ما بازخورد فوق‌العاده‌ای دریافت کرده‌ایم مبنی بر اینکه همه در مورد تمام اعلامیه‌های فوتبالی که ما انجام دادیم و این واقعیت که ما امسال نیز Super Bowl را داریم هیجان‌زده شده‌اند.