محافظ صفحه نمایش محبوب Roku، Roku City، شریک جدیدی پیدا می کند.
این شرکتها بعد از ظهر سهشنبه در جریان ارائه NewFronts Roku در کارخانه چلسی نیویورک اعلام کردند که مکدونالد به بزرگترین مرکز دیجیتال تلویزیون میپیوندد و اولین برندی است که با محافظ صفحهنمایش ادغام میشود.
این مشارکت قرار است دسترسی زیادی به مک دونالد ایجاد کند.
دادههای داخلی Roku نشان میدهد که دو نفر از سه کاربر از 71.6 میلیون کاربر Roku سفری به شهر پر از بنفش اشغال شده توسط هیولاهای دوست دارند. بهعلاوه، دادههای قبلی توییتر نشان میدهد که Roku City هر 11 دقیقه ذکر میشود و 40 میلیون کاربر به طور منظم هر ماه با Roku City ارتباط برقرار میکنند. خود شرکت نام Roku City را نبرده است، در عوض توسط طرفداران این برند نامگذاری شده است.
پس از نگاهی به خلاقیت جدید در طول ارائه، آلیسون لوین، رئیس تبلیغات Roku به جمعیت گفت که در حالی که مک دونالد اولین برندی است که به Roku City میپیوندد، این شرکت در حال رزرو چند محصول انحصاری برای برندهای علاقهمند است.
لوین گفت: «آن طاقهای طلایی با درخشش ارغوانی خواهند درخشید.
وقتی صحبت از شراکت بالقوه به میان می آید، مک دونالد برای تجربه صرفه جویی در صفحه نمایش مناسب است. به هر حال، Roku رابطه دیرینه ای با QSR داشته است، اولین جلسه بین شرکت ها در سال 2015 اتفاق افتاد. اکنون، شرکت فست فود یکی از شرکای اصلی Roku است.
دن رابینز، معاون بازاریابی و راه حل های شریک در Roku، قبل از ارائه به Adweek گفت: “هدف ما از این NewFront این است که مارک ها را در تلویزیون غیرقابل چشم پوشی کنیم.” “به عنوان پلتفرم، هدف ما این است که همه قطعات را کنار هم قرار دهیم تا شما نه تنها قطعات را بخرید، بلکه پلتفرم را بخرید.”
مک دونالد تنها شراکت اصلی برند Roku نیست. این شرکت دارای ادغام تجاری با Best Buy، Cox Automotive، DoorDash، Kroger و Walmart است که اخیراً Instacart نیز به این مبارزه ملحق شده است. این مشارکتها با هم، پیشنهاد تجاری + Commerce این شرکت هستند، که Roku میگوید بهترین دادهها و اندازهگیریها را از بزرگترین خردهفروشها و بازارها مستقیماً به پلتفرم خود میآورد. Roku اکنون بیش از 30 شریک اندازه گیری دارد.