چگونه خانه طلا به برتری آمریکایی های آسیایی احترام می گذارد

کاترین کای لینگ فردریک، مدیر عامل شرکت LA Rams، صبح سه شنبه به سایر رهبران تجاری در بازار NASDAQ پیوست تا در روز معاملاتی به افتخار ماه AAPI زنگ بزند.

زنگ افتتاحیه به دنبال جشن A100 امسال برگزار شد و از 100 رهبر آسیایی اقیانوسیه که بیشترین تأثیر را بر فرهنگ و جامعه آمریکا در سال گذشته داشته اند، تجلیل می شود. Gold House، که قهرمان شرکت‌ها و سازندگان آسیایی اقیانوسیه است، این فهرست را گردآوری کرده است.

سهر تادهانی، مدیر ارشد دیجیتال نزدک و بینگ چن، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران خانه طلا، میزبان این رویداد بودند.

طحانی گفت: «ما یک مسئولیت و فرصت حیاتی برای حمایت از موفقیت رهبران آسیایی آمریکایی و جزایر اقیانوس آرام داریم. تنها، من شخصاً برای اعتلای فرهنگ و جامعه خود امروز و هر روز سرمایه گذاری می کنم.»

عادی سازی موفقیت AAPI

نیل موهان، مدیرعامل یوتیوب، بازیگر برنده جایزه اسکار که هوی کوان و فردریک رامز از جمله برندگان افتخاری هستند.

از نظر فرهنگی، اخلاق کاری رانندگی بسیار زیاد است و دیدن این اتفاق در خارج از زمینه‌های سنتی مانند پزشکی و تجارت باورنکردنی است. فردریک که به خاطر نوآوری خود در بازاریابی ورزشی که شامل یک فیلم برنده جایزه در سال 2022 با حضور اسکات ایستوود، جاش هالووی و تایریس، همراه با اولین برنامه نویسی AR در نوع خود بود، گفت: «این برای نسل بعدی نمایشی است.

تصویر

در این مراسم افرادی مانند رهبران کلیدی صنعت مانند Thas Naseemuddeen، مدیر عامل املت، کیتی سو CBO دایس و سویونگ کانگ، مدیر ارشد اجرایی eos، که یکی از برگزیدگان برند نابغه امسال است، حضور داشتند.

چن با تأمل در مورد اینکه لیست A100 از زمان آغاز به کار آن در سال 2018 تا چه حد پیشرفت کرده است، به اشتراک گذاشت: “بزرگترین سوالی که در روزهای اول از ما پرسیده شد این بود که “آیا حتی 100 آسیایی برتر وجود دارد که باید از آنها تقدیر کرد؟” و البته پاسخ همیشه مثبت است. عبور می کنیم [nominations] خودمان ما از هر غیرانتفاعی عبور می کنیم. هزاران نفر در هر گوشه ای از نظرسنجی حضور دارند… من فکر می کنم آنچه تغییر کرده است به چیزهایی است که جامعه ما قبلاً می دانسته است.

جشن ها ادامه دارد

امسال، A100 در اولین آخر هفته جشن A100 به اوج خود می رسد. علاوه بر جشن طلایی در 6 می، خانه طلا میزبان پذیرایی‌های انحصاری و برنامه‌های تعاملی خواهد بود که توسط برندهایی مانند BMW آمریکای شمالی، آمازون، سیتی و غیره حمایت می‌شوند.

خود گالا با گردهمایی قدرتمندی از تاثیرگذارترین زنان آسیایی اقیانوسیه و رهبران غیر باینری در اولین برانچ طلایی زنان دنبال خواهد شد. این برانچ برنامه جدید Gold House را برای ایجاد ارتباطات معنادار و فضاهای پایدار برای این جامعه منحصر به فرد آغاز می کند.