لوین به Adweek گفت: «ما با بسیاری از شرکای دیگر به روشی کار کردهایم که واقعاً برای ما منحصر به فرد است تا به پل قیف پایینتر کمک کنیم. ما میخواهیم بازاریابان بتوانند قیف پایینتر، اندازهگیری و نتایج کمپینهای خود را فراتر از آنچه که خودمان میتوانیم اندازهگیری کنیم، درک کنند. و این مشارکت ها فوق العاده موفق بوده اند.»
اصل های دریافتی
پس از موفقیت سال گذشته با فیلم بیوگرافی Weird Al به رهبری دانیل رادکلیف، ستاره های بیشتری به Roku Originals می آیند. این نمایش با چارلی کولیه، رئیس رسانهای آغاز شد، اما به جای آن آل یانکویچ ظاهر شد. این بار، او در نقش «Serious Al» بازی کرد و به جمعیت گفت که این فیلم زندگینامه پربینندهترین فیلم Roku در تمام دوران بوده است، قبل از اینکه آن را برای Collier واقعی آغاز کند.
اگر بهترین تجربه تلویزیونی جهان را خلق می کردید، آیا تلویزیون معمولی را تغییر می دادید یا آن را متحول می کردید؟ کالیر از جمعیت پرسید و پیام لوین و رابینز را در مورد تلویزیون غیرقابل چشم پوشی تکرار کرد.
این شرکت از سری جدید (عنوان کاری) Charlie Makes a Record با بازی چارلی پوث خبر داد. سیتکام بدون فیلمنامه داستان هایی را از زندگی واقعی پوث می گیرد و آنها را در سناریوهای مرزی-سوررئال قرار می دهد که برای انعکاس واقعیتی که در مغز پوث وجود دارد طراحی شده است.
علاوه بر این، Special Delivery، یک واقعیت نمایش تعاملی، از تولید کنندگان آشپزخانه جهنمی می آید. نمایش مسابقه شامل سرآشپزهایی است که غذا را آماده می کنند و بینندگان می توانند با فشار دادن “OK” روی کنترل از راه دور Roku، غذاهای برنده را سفارش دهند.
Side Hustlers، یک نسخه اصلی جدید دیگر، از Hello Sunshine در ارتباط با Ally آمده است.
پروژه های دیگر عبارتند از Celebrity Family Cook Off، تهیه کننده اجرایی توسط Sofia Vergara و میزبانی Manolo Gonzalez Vergara. Carpe DM با Juanpa، ستاره رسانه های اجتماعی Juanpa Zurita. و تمدید نمایش بزرگ نانوایی آمریکا با حضور پل هالیوود، پرو لیث، الی کمپر و زک چری. و Honest Renovations با بازی جسیکا آلبا و لیزی ماتیس.
دیوید آیلنبرگ، مدیر محتوای Roku Media در بیانیهای گفت: «هر کاری که ما انجام میدهیم، از اولین پخشکننده تا آخرین نسخههای اصلی، برای نزدیکتر کردن شما به مشتریانتان است. “بسیاری فضای تبلیغاتی را برای شما اجاره می کنند، اما Roku در حال ساختن یک دنیای تبلیغات پسند است که در آن بیننده، محتوا و تبلیغات در هر مرحله از سفر پخش کننده با هم جمع می شوند.”
سایر پیشنهادات بازاریابی
علاوه بر اخبار محتوا، Roku هوش مصنوعی متنی را اعلام کرد که به برندها اجازه میدهد تا تبلیغات خود را دقیقاً در کنار مرتبطترین لحظات در هر نمایش و فیلم در کانال Roku اجرا کنند. این کار با جستجوی هوش مصنوعی Roku در کتابخانه شرکت برای یافتن لحظاتی که با پیام برند مطابقت دارد و می تواند تبلیغات را در زمان واقعی قرار دهد، کار می کند.