Adweek می تواند به طور انحصاری گزارش دهد، Reddit مدیر سابق متا، Jim Squires را در نقش تازه ایجاد شده Evp در بازاریابی و رشد کسب و کار، استخدام کرده است.
با انتصاب Squires، Reddit تیم بازاریابی محصول، مسئول گوش دادن به نیازهای بازاریاب و همکاری با مهندسان برای ایجاد محصولات تبلیغاتی جدید، و تیم بازاریابی تجاری، که تلاشهای برونگرا را انجام میدهد، که قبلاً دو بخش جداگانه بودند، متحد میکند.
اسکوایرز که به مدت 13 سال در متا کار کرد و به تبلیغات در فید خبری فیسبوک و اینستاگرام کمک کرد، مسئول گسترش کار ردیت با مشاغل کوچک و افزایش ردپای بین المللی ردیت خواهد بود.
این استخدام جدیدترین اقدام Reddit برای جلب نظر تبلیغکنندگان است، زیرا برای IPO مورد انتظار آماده میشود.
در سال گذشته، Reddit مجموعهای از محصولات تبلیغاتی جدید را منتشر کرده است، از جمله بهروزرسانیهای ابزار مدیریت آگهی خود-خدمت، ابزار خلاقانه ساده برای کمک به ایجاد کمپینهای تبلیغاتی، بیش از 1000 انجمن جدید برای هدف قرار دادن تبلیغکنندگان و ابزاری که این موارد را میسازد. جستجوی جوامع آسان تر است.
منابع به Adweek میگویند، این پلتفرم همچنین برای بازاریابهایی که امیدوارند کمپینهای سفارشی این پلتفرم را طراحی کنند، پشتیبانی بیشتری ارائه کرده و به آژانسها تخفیفهایی نیز ارائه کرده است. رائول تافور، معاون اجتماعی پولی، گفت Reddit به Canvas Worldwide گفت که از 15 درصد هزینه رسانه ای که معمولاً با استفاده از داده های شخص ثالث مرتبط است چشم پوشی می کند. Reddit در مورد ارائه تخفیف آژانس اظهار نظری نکرد.
به نظر می رسد برخی از تلاش ها نتیجه داده است. به گفته این شرکت، از ابتدای سال، ردیت هزاران تبلیغکننده جدید را در این پلتفرم ثبتنام کرده و تعداد تبلیغکنندگانی که کمپینهای فعالکننده را فعال میکنند، دو برابر کرده است. طبق گزارش Insider Intelligence، درآمد تبلیغاتی Reddit در ایالات متحده در سال جاری 15 درصد افزایش می یابد و به 443.9 میلیون دلار می رسد.
با این حال، ردیت همچنان در میان پلتفرمهای اجتماعی ضعیف است. در مقام مقایسه، Insider Intelligence درآمد TikTok در سال 2023 را به 8.75 میلیارد دلار می رساند. خریداران تبلیغات به Adweek گفتهاند که با کمپینهای Reddit موفقیت بیشتری نسبت به گذشته پیدا کردهاند، اما هنوز کار برای تبدیل شدن به یک بازیگر جدی عملکرد یا ستون اصلی بودجه رسانهای باید انجام شود.
بازاریابان، Reddit را ملاقات کنید
Reddit همیشه به عنوان مکانی برای تبلیغات شناخته نشده است، زیرا مارکها از رسواییهای ایمنی برند قبلی و جوامع فشردهای که نگران نفوذ هستند میترسند.