Reddit در حالی که به جذب بازاریابان ادامه می دهد، Meta Exec سابق را استخدام می کند

“مقداری [clients] تام اولیوری، مدیر گروه خدمات خلاقیت در آژانس عملکرد Within، گفت: در مورد ورود به Reddit به دلیل واکنش منفی Reddit کمی محتاط تر هستند. آنها احساس می‌کنند که می‌توانند بیشتر از اینکه به برندشان صدمه بزنند، ضرر کنند.»

اولیوری گفت که اخیراً Reddit حدود 5 درصد از بودجه‌ها را به خود اختصاص داده است که این امر ناشی از گسترش آژانس و ابزارهای جدید این پلتفرم است، بازاریابان می‌خواهند از توییتر و TikTok متنوع شوند و برندهایی که می‌خواهند با جوامع خاص Reddit ارتباط برقرار کنند.

Reddit این جامعه از جوامع است که بر علاقه و ناشناس بودن متمرکز شده است.

جیم اسکوایرز، EVP بازاریابی و رشد کسب و کار، Reddit

مشتریان درون در آزمایش پیام‌رسانی در جوامع Reddit قبل از انتشار گسترده‌تر پیام‌ها موفق شده‌اند.

اولیوری گفت: “Redditters… اگر این اشتباه به نظر می رسد، به شما اطلاع می دهند.”

برین موریسون، معاون بازاریابی اجتماعی و موتورهای جستجوی پولی در Publicis Canada، انتظار دارد سرمایه گذاری مشتریان بین 70 تا 80 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یابد، که این امر را به رشد پلتفرم در کانادا و بهبود عملکرد نسبت داد.

ثروت در سوله

با توجه به اینکه ماهیت متنی و ناشناس آن متفاوت از اکثر پلتفرم های اجتماعی دیگر است، بازاریابان برای یافتن مکانی برای Reddit در طرح رسانه تلاش کرده اند. Squires این تفاوت را به عنوان یک دارایی در نظر گرفته است.

اسکوایرز به Adweek گفت: «ردیت این انجمن از جوامعی است که حول علاقه و ناشناس بودن متمرکز شده‌اند. “این بر روی فرد متمرکز نیست. حول من متمرکز نیست. حول ما متمرکز شده است.»

این موضوع با برخی از بازاریابان طنین انداز شده است.

فیل لوئیکی، مدیر رسانه ای وابسته به آژانس داگر گفت: «با توجه به اینکه بازاریابی اجتماعی و اینفلوئنسر پولی چنین فضایی درهم و برهم است، Reddit به عنوان یک پلتفرم ضد اینفلوئنسر برجسته است.

Reddit جایی است که مردم به آنجا مراجعه می کنند، زیرا آنها واقعاً علاقه مند به یادگیری در مورد یک موضوع هستند، نه مشهور شدن. ناتاشا بلومنکرون، مدیر ارشد اجتماعی پولی در Tinuiti گفت که این به برندهایی که می خواهند قابلیت کشف و کلیک را به سایت خود هدایت کنند، کمک می کند.

در واقع، یک پست وبلاگ ویروسی در سال گذشته با اشاره به نقص های گوگل با این ادعا شروع شد که Reddit محبوب ترین موتور جستجو است.

Blumenkron گفت: «اگر به دنبال یک جفت کفش یا چکمه جدید هستم، می‌توانم با افراد در subreddit صحبت کنم. “اگر برندی را با پیام‌رسانی بسیار منحصربه‌فرد ببینم، آنها دقیقاً در جایی هستند که من در سفرم هستم.”

با این حال، چندین بازاریاب گفتند که Reddit به عنوان یک پلت فرم عملکرد واقعی که بتواند فروش را افزایش دهد، عمل نمی کند. مشتریان Tafur هنوز هم تمایلی به آزمایش Reddit ندارند، حتی با وجود تخفیف‌ها و ابزارهای جدید.

تافور گفت: «نیاز است برای مددجویان مجدداً بستری شود. «تجدیدکننده‌ها می‌توانند واقعاً تاریک شوند و می‌توانند واقعاً سالم باشند، و ترس از حضور در آن ترکیب می‌تواند مشتریان را از فعال شدن باز دارد».